Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
29. april 2005 - 23:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

pc genstarter istedet for at lukke

Hej
har fået det problem at nå jeg vælger at lukke pc ned genstarter den istedet, det opstod pludseligt og stik sidder korrekt i mono
Avatar billede kalp Novice
29. april 2005 - 23:31 #1
gå i strømstyring (under kontrolpanelet) tryk på avanceret og i afbryder knapper er den første sat til "luk computeren" ?

blot en mulighed.
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 23:55 #2
Klik på knappen Start, højreklik på Denne computer, klik på Egenskaber, klik på fanen Avanceret, og klik derefter på Indstillinger under Start og genoprettelse.

Under Systemfejl skal du få vist afkrydsningsfeltet Genstart automatisk. Hvis afkrydsningsfeltet Genstart automatisk er markeret, genstarter Windows automatisk, hvis computeren uventet stopper, eller der opstår en fejl under nedlukning.

Fjern markeringen ved genstart automatisk. Det har også den sideeffekt, at hvid det nu er en fejl, så vil du få en fejlmeddelse i stedet for at den bare genstarter.
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 23:57 #3
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 23:58 #4
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. april 2005 - 00:00 #5
Hvis den nu viser en stop fejl i stedet for at genstarte, så kan du poste stopfejlen her.
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
30. april 2005 - 11:37 #6
dragonknight tak det hjalp hvordan giver jeg dig point
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. april 2005 - 12:15 #7
Jeg ligger et svar, og når det er igennem, så vil du se mit navn nederst til venstre. Det markerer du, og trykker på accepter knappen.

Og velbemomme  ;-)
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
02. maj 2005 - 14:34 #8
hmm problemet er der stadig andre forslag
og den siger tit at noget generic win 32 lukkes
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. maj 2005 - 20:43 #9
Det vil sige, at den stadig genstarter med "Automatisk Genstart" slået fra ? ?
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
08. maj 2005 - 16:19 #10
point til dragonknight