Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. april 2001 - 00:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Creative Geforce256

hvordan overclocker men et Creative Geforce256 og hvor meget kan det tåle med en standard køler ?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. april 2001 - 00:14 #1
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. april 2001 - 00:16 #2
Det med hvor meget det kan klare er lidt svært at svare på! Det er forskelligt fra kort til kort, men prøv dig frem! Du får dog mest ud af at clocke rammene! Coren giver ikke så meget!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. april 2001 - 00:17 #3
Har du et program der kan måle temp. på dit kort?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. april 2001 - 00:23 #4
nej kan det fåes ??
Avatar billede kingri Nybegynder
02. april 2001 - 00:25 #5
hejsa... jeg har selv et geforce 256... men det er godt nok fra ASUS.... den med at bruge Rivatuner, er nok helt så smart igen.... for det er jo nok til Riva kort.... jeg har et program til at tune kortet.... ogmed hensyn til hvor meget... Core ville jeg ikke clocke så meget.... måske 5.... men rammene kan du booste mellem 30-50... alt efter hvad dit kort vil være med til....
men send en email til mig... så sender jeg dig det tuningsprogram... + jeg har oxo en temp.måler

MVH: kingri@worldonline.dk
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. april 2001 - 00:26 #6
Kun hvis dit kort understøtter det! Hvis det ikke følger med dit grafikkort så kan den nok ikke!

Jeg har været inde på Creative\'s side, men kan ikke rigtig finde noget!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. april 2001 - 00:31 #7
kingri:> Rivatuner har altså ikke noget med Riva at gøre! Du ved vist ikke hvad du snakker om! Det er et program der bruges til at optimere og clocke alle Nvida baserede kort!!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. april 2001 - 00:38 #8
kingri:> En ting til... de fleste Asus kort har indbygget temp-måler, det er ikke sikker at Creative kortene har!