Avatar billede anuseren Nybegynder
29. april 2005 - 17:56 Der er 2 kommentarer

struer.net - ftp adgang

Jeg administrerer et domæne... lad os kalde det:

www.parishilton.com

når jeg logger på hos struer.net's ftp kommer jeg ind i et dir der hedder

/arishiltoncom/

i dette dir ligger der /parishilton.com/ og under denne /www/ hvor hjemmesiden skal smides op.

dvs hele stien til mit web dir hedder:

/arishiltoncom/parishilton.com/www/

ligeledes er mit brugernavn arishiltoncom

Det ser i mine øjne ud som om de har fået den oprettet forkert på deres server... Men jeg har lavet sån en "support sag" hvor en fyr hos dem siger at der er bare deres system, og sådan ser alle deres kunder ud.

Well...

Er der nogen af jer som er kunder hos dem, som kan bekræfte dette?

:o)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. april 2005 - 20:36 #1
Virker det? For så er den vel oprettet rigtigt, dog en sjov måde at oprette den på...
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. maj 2005 - 12:00 #2
jep jep... virker fint.

jeg syntes også det er en sjov måde at gøre det på... derfor jeg lige ville høre om der var andre der havde prøvet det samme hos dem.

:)