Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2005 - 14:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Splinter Cell virker ikke!

Mit splinter cell spil virker ikke. Når jeg sætter cd'en i drevet køre det ikke, og der dukker ikke et pop up hvor jeg kan installere spillet.. Ved D drevet i "denne computer" virker det som at der ikke er nogen cd i. Ringede til kundeservice og fik en ny cd af det samme spil igen.. og det virker stadig ikke. Nogen der har noget hjælp?
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2005 - 14:51 #1
Læser drevet alt andet udover dette spil?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2005 - 14:52 #2
Ja det læser alt andet undtagen dette spil. Prøvede endda cd'en på min brors computer og der gider den heller ikke læse cd'en..... Kan det virkelig passe at jeg får 2 cd'er som ikke gider læses? Købte det fra Best games...
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2005 - 14:56 #3
Kan da ikke være andet end en dårlig disk så. Når den heller ikke virker på din brors, og dertil at alle andre cd'er virker.

Reklamere over den igen
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2005 - 14:56 #4
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2005 - 15:01 #5
Huset

Hvad er det her for noget?

Koncentrere dig om denne tråd, og så skal jeg nok koncentrere mig om mine spørgsmål.
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 15:18 #6
Utrolig flink og velopdraget fyr !
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2005 - 15:20 #7
Hjælp slut herfra
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2005 - 15:55 #8
Dragonknight, sig mig hvem er det du snakker til?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2005 - 15:56 #9
Lukket og slukket.
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. april 2005 - 18:08 #10
Det var det sådan set, og du følte dig også truffet  :-)
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2005 - 19:00 #11
Gav ham en løsning hvorefter han tager point tilbage.

Bruger anmeldt
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
30. april 2005 - 01:04 #12
Huset

Anmeldt?
Jamen dog, må hellere smide katten og løbe væk i en fart.

Du gav mig en ubrugelig løsning, har du måske ikke indset meningen med dette site endnu - hvis ikke må du hellere sætte dig ind i det igen før du overhovedet begiver dig ud et sted hvor du ikke kan bunde.
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 12:11 #13
Ingen løsning??

Du siger alle andre cd'er virker på maskinen!

Du siger at spillet heller ikke virker på andre maskiner!

Jeg sammenfatter, at det er cd'en du skal få byttet igen igen da denne er problemet!

Hvorfor fanden siger du så jeg ikke giver dig en løsning!