Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 22:59 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

TDK

Da jeg skulle Registrérer mig på TDK kom denne side frem.
http://www.friserverplads.dk/onslow/xxx.htm
nej det er ikke en dårlig april snar *det er teledanmark*
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:01 #1
det synes jeg er sjovt.
Hvilke spadder har lavet TDC\'s hjemmeside.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. april 2001 - 23:04 #2
Har du et direkte link til tdc\'s hjemmeside??
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:04 #3
ingen der gider være med i min fri debat
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:05 #4
nej det har jeg ikke. men jeg har vidner. det var en af mine venner der hjælp mig med at få lortet til at køre
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. april 2001 - 23:05 #5
Hvad mener du??
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:06 #6
jeg synes det var så sjovt at jeg gemte siden men ikke linket
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:07 #7
og vil du spørger TDC siger de sikkert at det er noget jeg selv har lavet!! eller smider de mig i retten for at ha lagt deres side ud
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:08 #8
lige meget
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:08 #9
jeg synes bare i skulle se hvor dumme teledanmark er
Avatar billede -onslow- Nybegynder
01. april 2001 - 23:09 #10
GODt nat og sov godt
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. april 2001 - 23:09 #11
Det køber jeg simpelthen ikke, de ville sq da aldrig lave noget i frontpage express, højst (eller lavest om man vil *gg*) frontpage!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. april 2001 - 23:10 #12
hmm..... underligt at TDC bruger frontpage på netop den her side....

Det gør de ikke på deres andre sider..

Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. april 2001 - 23:10 #13
Thoeger... *hehe*.... Der var vi ganske enige..
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. april 2001 - 23:12 #14
Hmm, ja..

Det er jo stadig den 1. april, så man må gerne være lidt mistroisk!!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. april 2001 - 23:40 #15
ØØh, onslow>> kan du ikke bare kigge i din oversigt og på den måde finde den påståede side?!?!?
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2001 - 23:54 #16
Ja det er den 1 april sååååå
Avatar billede kingri Nybegynder
02. april 2001 - 00:15 #17
der var oxo en på opasia.dk under nyheder.... om lukkelov på internettet.... LOLOLOLOLOL.... der skrev de at der ville komme lukkelov på internettet... så det ville lukke klokken 20:00 i hverdage, lørdag kl. 17:00 og hele søndagen... =)))))))) og hvorfor.... fordi IT-medarbejderne fik skæve arbejdstider... HAHAHAHAHAHA.... læololololollo GGGGGGGGGG..... den var på: http://www.opasia.dk/nyheder/lukkeloven.shtml
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. april 2001 - 00:24 #18
Hehe, ja den var sq sjov, men den var lidt kedlig når man vidste i forvejen at det var en aprilsnar..
Avatar billede -onslow- Nybegynder
02. april 2001 - 15:20 #19
det var fordi at deres logo ikke var med dengang jeg gemte siden så jeg lave det om i FP
det kan også være lige maget for jeg hved det er sandt. og hvad i synes må i selv om.