Avatar billede henrik72 Nybegynder
29. april 2005 - 11:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Acer Bærbar?

Hej,

Jeg er total uerfaren med bærbare, men går i tanker om at købe en, men vil lige høre om denne:
www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=112576

1: Hvis man lægger nogle film ind på den bærbare, og sætter den til tv'et i stuen kan man så se filmene fra den bærbare?

2: Grafikkortet som sidder i den bærbar, kan man f.eks. spille half-life 2, Call of duty osv. eller er det kun spil som er 1-2 år gamle?

3: Kan man skifte grafik-kort ud i en bærbar og for den sag skyld andre dele, f.eks. ram og bundkort?

Hilsen

Henrik72
Avatar billede henrik72 Nybegynder
29. april 2005 - 11:06 #1
Glemte lige at spørge om man også kan skifte harddisken ud med en der er større, og er dele, f.eks ram og harddisk, til denne bærbar dyrer end til almindelige stationære computer?

Henrik72
Avatar billede lonepeter Novice
29. april 2005 - 11:13 #2
1. for at du skal kunne sætte den til dit tv kræver det at pc´en har en tv udgang, f.eks. s-vhs, og det tror jeg ikke at du skal regne med at denne har.

2. ?????????????????

3. Normaltvis kan man hverken udskiftet bundkort, grafikkort o.l. men det er vist meget almindeligt at du kan sætte mere ram i.

4. Du kan sandsyneligvis godt udskifte harddisken, og jo den er dyrer end en almindelig 3.5"
Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2005 - 11:24 #3
1) Ja det kan du godt, hvis det er tv-out, men det er der normalt.

2) hm. Du kan godt spille call of duty på den, men tror næppe hl2 vil køre godt. Dette er pga. der kun er 256 mb ram, samt celeron processoren.

3) Ram og hd kan man godt skifte, men bundkort og grafikkort nej.

4, Det kommer jo an på hvad man skal ha'.
Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2005 - 11:38 #4
1) Nej den har ikke tv-out/s-video udgang, så det kan du ikke!
Avatar billede henrik72 Nybegynder
29. april 2005 - 12:02 #5
Findes der bærbare der har et grafikkort med tv-out? har prøvet at søge lidt..
Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2005 - 12:05 #6
Ja. Det gør der da.
Avatar billede lonepeter Novice
29. april 2005 - 12:08 #7
Uden at være sikker tror jeg nok at du skal op i et noget andet prisleje hvis du vil have en tv out, med i købet....
Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2005 - 12:14 #8
Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2005 - 12:15 #9
og trådløst netværkskort
Avatar billede henrik72 Nybegynder
29. april 2005 - 12:16 #10
Hehe, okay, jeg har fået besvaret mine spørgsmål, tusinde tak skal I have, nu er jeg blevet det klogere, men nu ved jeg ikke om jeg vil købe denne bærbar alligevel, eller en anden istedet for :) Ligger I lige et svar, og så må I have en god weekend!

Henrik72
Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2005 - 12:23 #11
:) henrik72 -> Hvis jeg må give dig et sidste råd. Brug lidt flere penge, og få en intel pentium M processor istedet for en Celeron.

Tak, og i lige måde......
Avatar billede lonepeter Novice
29. april 2005 - 17:25 #12
Jeg springer over denne gang.........