Avatar billede nogetandet Nybegynder
28. april 2005 - 22:37 Der er 3 kommentarer

Ka en Xeon 2.8 FSB 533 L2 512kb køre sammen med en med L2 på 1mb?

Er lidt i tvivl om hvad det egentlig har at sige... Kan de arbejde sammen hvis de ikke har sammen L2 cache?
Avatar billede nogetandet Nybegynder
28. april 2005 - 22:40 #1
Og lige en tilføjelse... Kan en med en FSB på 800 køre sammen med en på 533 hvor bundkortet er på 533?
30. april 2005 - 16:12 #2
Intel siger, at:In a dual processor configuration, Intel requires that the same processor speed, cache size, and system bus speed be used. Mixing processor speeds is not supported.
link: http://support.intel.com/support/motherboards/server/se7501hg2/sb/cs-007331.htm

Dit andet spørgsmål, kan jeg ikke svare på. Måske du skulle oprette et nyt spørgsmål, evt. under overclocking, på om du kan clokke FSB om, så det passer. Og så undlade at skrive XEON i overskriften. Angiv også hvilket main board du har.
Du kan bare selv lægge et svar, og give dig selv point, lukke spørgsmålet og oprette et nyt.

Hvorfor spørger du om det med cache størrelse ?
Avatar billede nogetandet Nybegynder
04. maj 2005 - 17:37 #3
.