Avatar billede oleeskimo Nybegynder
28. april 2005 - 17:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ville denne opsætning passe sammen ?

Det er lang tid siden jeg sidst har været ude på pc markedet , og vil derfor gerne lige hører om de ting jeg ahr fundet ville passe godt samme til en pc , der skal yde en god del.
Der kommer flg dele i.
1:Amd Athlon 64 3200+ Prosecor(bip) socket 939
2:Asus A8v Deluxe
3:TT Silent Purepower Butterfly
4:Kingstone Valueram 2*512
5:Maxtor Diamond max plus 9 160gb
6:Asus N6600/Td
Avatar billede huset Praktikant
28. april 2005 - 17:50 #1
passer fint sammen
Avatar billede huset Praktikant
28. april 2005 - 17:51 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=oleeskimo&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Få lukket de spørgsmål du ikke længere bruger hvis du vil have mere hjælp herinde!

Det er simpelthen useriøst de fis du har der.
Avatar billede huset Praktikant
28. april 2005 - 17:52 #3
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

sådan gør folk med respekt for andres support!
Avatar billede oleeskimo Nybegynder
28. april 2005 - 17:54 #4
Jo tak , den er fin men hvordan lukker man dem når der ikke har afgivet et svar ?
Avatar billede huset Praktikant
28. april 2005 - 18:05 #5
Du kan bede folk smide et svar, men da nogle af dem er fra 2003 tvivler jeg på dette sker. Dem kan du lukke ved SELV at smide et svar som du acceptere