Avatar billede elge Nybegynder
28. april 2005 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

installere driver til min skanner

Hvordan kan det være jeg ikke kan køre programmet til installering af min skanner.(mustek 1200CU)
Jeg har downloadet driveren til WinXP, og når jeg trykker på installerings-ikonet, kommer advarslen om at programmet ikke er signeret af microsoft, jeg kører det så alligevel og timeglasset kommer frem, men efter få sekunder forsvinder det og installationen starter aldrig!
Avatar billede summer Mester
28. april 2005 - 16:01 #1
Du skal husker at hente alle 4 http://www.mustek.com/download/driv_scanr/english/1200cu.html Jeg havde også samme scanner. Der var ingen problemer med install.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. april 2005 - 16:03 #2
Avatar billede elge Nybegynder
29. april 2005 - 10:39 #4
fandt selv ud af det... Skulle ændre lidt i registreringsdatabasen...
Nogen der forresten har oplevet at skanneren kun skanner en lille del af pladen og så ellers strækker det den har skannet ud... Tror min skanner er kaput :-(
Avatar billede summer Mester
29. april 2005 - 21:46 #5
Da jeg kasserede min Mustek, larmede og hakkede den og ofte blev blev billedet delt over to sider. Men den har også "tjent" mig i fem år og scannet et utal gange. Da jeg købte den, var den super. I dag fås mange scannere der både er billigere, bedre og hurtigere.

Bare læg et svar selv og luk spm. Du fandt jo selv løsningen.
Avatar billede elge Nybegynder
04. maj 2005 - 20:40 #6
ja den skal nok en tur på lossepladsen :-(