Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. april 2005 - 13:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Media player spiller for hurtigt!

Hej!

Har Windows Media Player 10 installeret på en XP Pro.

Problemet er, når jeg trykker "." (punktum) så begynder den at spille hurtigt (hurtig fremspoling som der står)

Har prøvet at afinstallere MP og installere igen, men uden held. Det sker stadig. Hvad er der galt?

Vh
Rasmus!
Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
28. april 2005 - 14:04 #1
Hej Rasmus..
Kender godt dit problem..
Har selv været ude for det :)

Det skulle gerne virker hvis du trykker på den lille pil nederst i højre hjørne
Kig eventuelt her

http://www.clan-nolimit.dk/wm10.gif

Indtil lyden er normal igen :)
Hvis dette ikke løser dit problem, så skriv en kommentar :)

//Thomas Bjørn
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. april 2005 - 14:20 #2
Forstår vist ikke helt hvad du mener ;)

Har trykket på den flere gange nu, men den begynder bare at spille hurtigt (hvilket den også skal når man trykker der) men den gør det stadig når man trykker punktum!?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
28. april 2005 - 14:24 #3
Hvis du går ind under Afspilning, finde ikonet som ligner en mus (ligger i nederste venstre hjørne, lige under det sorte område), og vælger forbedringer herunder, så er der et punkt som hedder "Indstillinger for afspillingshastighed". Prøv og se om det er slået til, og om den står længere oppe end 1
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. april 2005 - 14:29 #4
Desværre, den står kun på 1 som den skal. Selve problemet er jo også at går ryger op når jeg trykker punktum. Og det er uanset hvor i Windows jeg befinder mig! Selv når jeg sidder og skriver det her og MP kører i baggrunden, så ryger hastigheden også op når jeg trykker punktum. Så kan jeg bare trykke punktum igen, så bliver den normal...
Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
28. april 2005 - 14:36 #5
Ok.. Nu forstår jeg :)
Hehe. Det kan jeg desvære ikke hjælpe med så :)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. april 2005 - 23:11 #6
hehe sådan er det jo. Men der er vel andre der kan?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
29. april 2005 - 08:18 #7
Ja, det lyder godt nok mærkeligt, og ski.. irriterende. Er der ikke noget med, at WMP har nogle genveje via tasterne, måske kan man ændre eller slette dem. For det kunne da lyde som om, de overrider alle andre programmer du arbejder i.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
29. april 2005 - 09:58 #8
Ja det er nemlig det. Men jeg har ikke kunne finde nogle steder hvor der står at punktum er en genvejs tast. Der er en genvejstast som gør det samme, men det er jo noget med CTRL+et-eller-andet... Måske man kan ringe til Microsoft?
Avatar billede gratis Nybegynder
29. april 2005 - 13:42 #10
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
03. august 2005 - 21:46 #11
Ja, jeg fandt aldrig hvor fejlen lå, så det blev en reinstallation... ;)

Tak for hjælpen!