Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 22:33 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Blokering af pop-up vindue, kan ikke fjernes.

Jeg køre med XP og har indtil nu, været glad for den funktion der stopper pop-up vinduer. Men nu skal jeg bruge letløn. ( told&skats firma inberetning ), hvilket jeg ikke kan,da systemet blokere for et pop-up som jeg skal bruge. Normalt kan man jo blot give tilladelse til denne side, men det hjælper ikke, kan fortsat ikke se pop-up og den skriver den er blokeret. Jeg har endda forsøgt, at fjerne funktionen helt i windows-sikkerhedscenter, men den blokere stadig på den side... Nogen der kan hjælpe mig??

Marie
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2005 - 22:37 #1
Hvis du går ind i IE, går op i Funktioner -> Blokering af Pop-Up vinduer -> Slå Blokering fra ? Kan du så komme ind ?
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 22:39 #2
Nej, for din står slået fra nu?!
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 22:40 #3
din = den :)
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2005 - 22:41 #4
Slår jeg den fra eller tillader midlertidigt har jeg ingen problemer ! Du har ikke 2 popup blokker på vel ? Evt. en Google, Yahoo eller lign. Toolbar installeret ?
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 22:43 #5
Tja, det er et godt spørgsmål om jeg har det?? Ikke hvad jeg ved af, ikke noget jeg selv har installeret og ikke noget synligt....Kan jeg evt. se nogen steder, om jeg en anden af slagsen????
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2005 - 22:45 #6
I Tilføj / Fjern programmer i Kontrolpanelet !

Prøv at forklar hvad der sker hvis du slå den fra og du stadig ikke kan komme ind ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2005 - 22:52 #7
er det ikke snarere noget Java du mangler, det var hvad jeg fik at vide fra min bank.
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 22:55 #8
Okay, men det blir måske lidt rodet, men jeg prøver. Når jeg går ind på siden, logger på og vil ind der hvor jeg skal taste personlige oplysninger, efter jeg ER kommet ind, så kommer der en gul trekant med (!) nede i venstre-hjørne og den skriver: "A pop-up window was blocked", længere henne på linien kommer det der "XP-icon"  ( blåt icon med rødt (!))som når den blokere normalt. Men normalt når jeg surfer, så blokere den jo oppe for oven og ser anderledes ud. Hvis jeg trykker på det blå icon, så kan jeg kun vælge "slå blokering af pop-up TIL. ( Hvilket nok er fordi jeg har fjernet servicen i w.sikkerhedscenter) Før jeg slog den fra, så kunne jeg vælge den FRA på den lille blå icon, som normalt kommer foroven ( vigtig detalje :-) Men det hjælper ingen ting....den skriver alligvel at den er blokeret. Umidelbart virker det på alm. sider, men ikke når de er steder der skal være "sikre"....:-)
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 22:57 #9
TIL: retaxes: Jeg har java og kan sagtens komme i banken....2 af slagsen endda:))) Det er den der "lille blå kaffekop", ikk???
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2005 - 23:02 #10
ok, så er det ikke java.
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 23:05 #11
Håber i kan hjælpe mig, har deadline fredag, eller kommer skattefar sgu efter mig 8-/ og der er INGEN teknisk support derinde, hverken telefonisk eller på siden...
Avatar billede thov Forsker
27. april 2005 - 23:08 #12
Prøv at holde <shift> nede når du logger ind - i mange sammenhænge bruges tasten til midlertidig ophævelse af en funktion, f.eks. CD-autoplay.
Avatar billede milandt Nybegynder
27. april 2005 - 23:10 #13
Umiddelbart kan jeg ikke forstå at de forslag du har fået indtil videre ikke løser dit problem, men hvis du virkelig skal indberette inden fredag, så kan du evt hente en af de andre browsere på markedet..
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 23:12 #14
Til Thov: HVOR VILDT...Det VIRKEDE:))))))) Du er en stjerne i natten og jeg når det jeg skal...Gør lige et eller andet, så jeg kan give dig point:)))
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 23:22 #15
Men det undre mig godt nok meget, hvorfor det hjælper at ophæve midlertidig med <shift>, når funktionen er slået fra??
Avatar billede thov Forsker
27. april 2005 - 23:34 #16
Tillykke...
Det er nok en anden pop-up stopper du har kørende, som bliver deaktiveret.
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 23:39 #17
Ok, jeg acceptere dit svar og takker mange gang. Måske bør jeg lave det som et helt andet spørgsmål, men har du nogen idé om hvor jeg kan se et evt. andet pop-up-program der skulle være installeret?? Det står ikke under mine programmer og mit virusprogram har ikke den funktion?? Men ellers mange tak for hjælpen:)
Avatar billede thov Forsker
27. april 2005 - 23:49 #18
Hmm.. Så er det nok en fejl i XP.
Avatar billede mk2003 Nybegynder
27. april 2005 - 23:55 #19
Pyt, jeg klare mig shift knappen...Overanstrengt blir man vel næppe af den bevægelse:)) Godnat!!