Avatar billede ezzze Nybegynder
27. april 2005 - 18:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fra 1600x1200 til 1280x1024 uden at kunne skifte tilbage !

Hejsa !

Sad og dl fra p2p, ved en fejltagelse !!!

Pludselig blinker min skærm 1 gang, den har med jævne mellemrum blinket før, efter blinket skifter den til 1280x1024 fra 1600x1200, og nu kan jeg ikke skifte tilbage ???

Har afinstalleret kort, driver etc...

Kan det være ophedning, virus eller hackers ?

Mvh

e
Avatar billede ezzze Nybegynder
27. april 2005 - 18:16 #1
Nu ser jeg, at under add/remove programs - last used er der programmer brugt i dag, som jeg ikke har haft tændt i evigheder, udløser spyware/virus check at de har været brugt i dag ???
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:22 #2
Kunne tyde på din driver ikke er optimalt til systemet, og hvordan står den i hz?

Hvordan kan man komme til at download fra p2p LOL
Avatar billede ezzze Nybegynder
27. april 2005 - 18:25 #3
lol tjaaa !!!

Men det har virket perfekt indtil den blinkede for sidste gang ?
Kan det være selve skærmdriveren måske ?
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:41 #4
Ja prøv at fjerne den du har nu, og erstat den af en anden

Hvilket kort er det
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 20:24 #5
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:43 #6
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:02 #7
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede ezzze Nybegynder
22. maj 2006 - 01:52 #8
Tak for det ! :-)