Avatar billede gonzo-dk Nybegynder
27. april 2005 - 11:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Surftown

For 3. tredje gang har jeg problemer med at Surftown er fuldstændig nede - både deres egen hjemmeside og de sider de hoster for mig... jeg synes simpelthen det er for ringe! Der går jo i hvert en uge af gangen før de kører igen og der er ingen information. Er der andre der har Surftown der ved hvad jeg snakker om? Er der nogen mulighed for at kontakte dem når det eneste telefon nummer jeg har på dem henviser til en web-support som så heller ikke er oppe?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. april 2005 - 11:36 #1
surftown virker der her...
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2005 - 13:33 #2
Jeg var heller ikke imponeret over surftown!

Send en mail og kræv nogle gratis måneders hosting, du kan ikke gøre så meget andet.
Avatar billede gonzo-dk Nybegynder
27. april 2005 - 15:18 #3
Men til hvilken adresse?
Jeg kender kun til en 'no-reply'@surftown.dk adresse og jeg kan jo ikke engang modtage svar på min surftown e-mail adresse :(
Avatar billede j_andersen Nybegynder
27. april 2005 - 15:54 #4
Jeg kan kun synge med på sangen om at Surftown ALT for ofte er nede.
Specielt har jeg helt regelmæssigt oplevet at ASP-serveren er standset.
Jeg har forsøgt at få deres mål for oppetid, mne det er en by i Rusland for Surftown.
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. april 2005 - 16:36 #5
Jeg har prøvet surftown en gang med et domæne men jeg flyttede hurtigt. Jeg var ikke helt tilfreds med oppetiden og servicen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. april 2005 - 16:38 #6
hoster 4 sider på surftown og har aldrig problemer!
Avatar billede j_andersen Nybegynder
27. april 2005 - 23:03 #7
Blot til orientering fra Surftowns Driftside 27/4 kl 23:
Webserver ASP: Problemer
Webserver Frontpage ext.: Problemer

- - - > Som sagt ASP Server er der alt for ofte proplemer med ! ! !
Jeg oplever problemer mindst et par gange om måneden. Jeg har skiftet de fleste hoteller til Cliche, som er væsentlig mere driftsikker, og som har et defineret oppetidsmål.
Avatar billede gonzo-dk Nybegynder
27. april 2005 - 23:06 #8
j_andersen; så du kan faktisk komme ind på surftown.dk eller?
Avatar billede j_andersen Nybegynder
28. april 2005 - 00:25 #9
Ja, men ASP Serveren er stadig nede hos Surftown !
Avatar billede bobslaede Nybegynder
17. maj 2005 - 15:07 #10
Jeg postede lige en ny tråd før jeg læste denne.
Jeg har kørt surftown i snart en måned nu, og jeg er langt fra tilfreds med deres service og oppetid.
Jeg blev lovet 99% oppetid inden jeg købte deres "pro" produkt. Siden da har vores hjemmeside været nede ca. hver dag, kun få min. ad gangen, men nok til at miste kunder.
Også deres mailserver er nede hver dag, dette mister vi også penge på.
Jeg har prøvet at kontakte dem adskillige gange, dog uden et svar jeg kan bruge til noget.
Jeg kunne også godt bruge et webhotel man rent faktisk kan ringe til, og få oplyst hvad der er galt.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2006 - 10:10 #11
Forestil dig, at du bestiller, betaler og overnatter EN
nat på hotel. Og når du checker ud om morgenen kræver hotellet,
at du skal betale for EN HEL EKTRA nat!!!
Du opsagde jo ikke værelset TO TIMER før du spiste morgenmad og checkede ud.

Betingelserne hos Surftown er simpelthen urimelige, hvis ikke ulovlige i.h.t. markedsføringsloven.
http://www.domstol.dk/media/-300011/files/v003003_og_v003103.pdf