Avatar billede -42- Nybegynder
27. april 2005 - 11:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad siger i?

www.potzbraulein.dk
Avatar billede espersen Novice
27. april 2005 - 12:00 #1
kanon flot og stilet

arbejd lidt med følgende:
- jeg bliver lidt anstrengt af de linier i "filmen" - det kommer til at virke for uroligt
- jeg bliver næsten bange for de flagermus i overgangen mellem siderne (overvej en mindre voldsom overgang)
- er der snakket SEO ? Flash er godt til effekter men generelt skidt til søgemaskiner
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
27. april 2005 - 12:39 #2
flot og stilfuld side......!

jeg vil sige lidt det samme som overstående....
ja det flimmer skal ikke være så kræftigt der må godt være bevægelse men det er lidt for meget... (evt. en linie der bare køre over billede?)...
syndes også det er lidt meget med din overgang...(tror dette er meget fortskellig fra person til person) jeg syndes måske at du bare skal nåes med det der komm4er efter alt det der flyver op i hoved..(den lille der køre lidt nedad)

jeg syndes nok også teksten på siden er lidt svær at læse(tror dette skylles flimmeret selvom det er i siden så konsenterre man sig stadig med at se det underbevist)..

en skide flot side men alle sider har noget der kan gøres bedre...

håber dette kan hjælpe dig?
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. april 2005 - 13:45 #3
Jamn det er jo altid glædeligt at se et design blive rettet til, og komme til at fremstå bedre end før.

Jeg er glad for du fik en hvid baggrund i selve content området, det har gjort det meget mere stilet.

Flash animationen på forsiden for det til at se ud som om i har jer en lidt gammel rå stil angående jeres tøj, og det synes jeg ikke selve tøjet udstråler.

Men ellers er det blevet rigtig godt synes jeg
Avatar billede -42- Nybegynder
27. april 2005 - 13:54 #4
Selve ideen med filmstøjen kommer fra tøjets udtryk...

Tøjet er en blanding af 20'er diva stil, og så et moderne udtryk. Derfor har jeg prøvet at blande farvebilleder med stumfilmseffekt, som var fremme i 20'erne, for at understrege stilen...

Men tak for kommentarene
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. april 2005 - 10:06 #5
Jeg synes faktisk sitet rammer ganske godt. Det er ikke et site, man fx går ind og læser nyheder på hver dag - i så fald ville de page transitions rigtigt nok være for voldsomme. Det er sandsynligvis et site, som interesserede vil besøge én gang, og evt. en gang mere, når de vil vise deres mand / kvindelige kollega noget spændende tøj og derfor må det godt være noget, der giver dem en visuel oplevelse. Jeg synes stilen er fed, målgruppen og selve formålet med websitet taget i betragtning.

Det er rigtig fede billeder I har på sitet - stor ros for at det er lavet professionelt! Jeg ser alt for tit billeder, som indehaverens nabo selv lige har skudt af en tvivlsom 'model' med sit Medion kamera købt som julegave i '97 op mod en rodet baggrund, med skiftende lys fra et nærliggende vindue. Desuden er modellen endda smuk - det er super godt. Og med dén vinterkollektion, så ser jeg frem til at se sommerudvalget! :-)

En ting jeg dog godt kunne tænke mig, er en simpel bladrefunktion, der gør at man kan skippe til næste og forrige billede, ved at trykke på et par knapper. Det vil lette browsingen i billederne meget. Jeg er imod at bruge små anonyme knapper, der ikke fortæller brugeren, hvad han kan forvente der kommer frem. Det gør billedvalg til et irritationsmoment, desværre.

Det er en fed idé med at man kan se modellerne bagfra også, men der er for langt fra selve billedvalget i højre side og ned til Forfra/Bagfra knapperne. Man kunne gøre browsingen en hel del bedre, hvis man kunne skifte mellem forfra og bagfra, ved at trykke en gang mere på billedvalgsknappen. Kigger man dermed på billede 2 og klikker på billede 3, så ser man hende forfra. Klikker man en gang mere på billede 3 knappen, så ser man hende bagfra. Det vil gøre det nemmere og mere brugervenligt.

Jeg tror egentlig jeg ville overveje at gøre billederne på forsiden sort/hvide, for at køre stilen helt ud. Har I prøvet det? Evt. gøre det sådan at man kunne klikke på billederne på forsiden og dermed komme ind til kollektionen. Det er små genveje, men de er guld værd.

Rent teknisk ville jeg nok også lige fixe jeres link nederst på siden, så det ikke var en rektangulær gif, men en transparent af slagsen. Det vil gøre baggrunden pænere, når nu de skrå striber ikke kommer til at passe op mod baggrunden.

Ellers - jeg siger thumbs up herfra! Jeg kan godt lide sitet og jeg synes som sagt det opfylder formålet godt og passer godt til målgruppen.
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. april 2005 - 16:57 #7
blod - tror du ik lige du har fået det link forkert ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
06. maj 2005 - 12:36 #8
Arhhhh, FEDT med video på sitet!! Det er fandme i orden. Supercool.
Avatar billede -42- Nybegynder
06. maj 2005 - 12:39 #9
He he.. Jeg sidder bare lige pt, og laver nogle farve justeringer, så den kommer til at passe bedre til billederne...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
06. maj 2005 - 12:45 #10
Hun er jo virkelig, virkelig flot - meget Pernille Rosendahl (Swan Lee) agtig.