Avatar billede martin181 Nybegynder
27. april 2005 - 11:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fakturakopier i Visma?

Hejsa!

Vi sidder og er ved at skifte over til Visma og skal ave fundet ud af nogle ting... og tænkte at der sikkert var nogle af jer derude, som havde været igang med tilsvarende før...

- Fakturakopier
Hvordan har I sat op, så der kommer en kopi med? Har I måttet kode noget ekstra, for at få det til at virke? eller kan man sætte det op et eller andet sted?

Jeg skal lige nævne at det er Visma Business 4.50 vi kører med...
Avatar billede jim_marius Nybegynder
29. april 2005 - 08:34 #1
Hej Martin,
for det første skal du sørge for at have installeret en Visma Business Fax/Mail printer, det sidste foregår i Visma Business, gå ind i flowchartet "Administration" og åben punktet "Virksomhedsparametre" herunder vælges fanen "Ordre" i feltet Ordrebehandling trykker du "*" i dialogboksen markeres det hvilke ordredokumenter du ønsker der skal laves kopier af. Du kan starte med ovenstående i Demo regnskabet og det kan tænkes at din Printer driver skal tilpasses for at det giver det ønskede resultat.
Avatar billede martin181 Nybegynder
09. maj 2005 - 13:55 #2
tak for hjælpen