Avatar billede 4b4 Nybegynder
01. april 2001 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En lille layer tut tak

Jeg er nu endelig gået over til Dw fra fp... dejlig måde programmet er bygget op på.. nå men anywayz.. jeg skal lige have lidt assistance med det her.

Jeg skal lære at lave:
Layer\'s.. Og skifte layers ved ex mouse over(swap).. Have forskellige links i de forskellige layers.

Det skal helst være SÅ SIMPELT som muligt.. da jeg som sagt er newbie med dw!.. håber der er nogen som lige kan træde til :)

(jeg prøver på at lave noget ala. www.romida.dk (menu))

/K
Avatar billede 4b4 Nybegynder
01. april 2001 - 17:01 #1
Ok.. det var måske lidt uklart, så her kommer en lidt mere udbredt forklaring.

1. Jeg har et billede(link) som ved mouse over skal vise en layer nedenunder hvor der er nogle links i.. (dvs. jeg kan have 2..3..4 billeder der hver ved mouse over får en ny layer til at vise sig... som en slags menu.. (www.romida.dk)..)

2. jeg har ingen erfaring med layers i dw.. Jeg aner simpelthen ikke hvordan det fungerer.. så jeg skal bare have en lille gennemgang/demonstration.. af hvordan sådanne ting kan laves i dw 4...

Håber der er nogen som kan hjælpe..

/Kasper
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. april 2001 - 20:31 #2
Det er jo ikke html, men en Flash menu....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. april 2001 - 20:32 #3
Soory så forkert. :(
Avatar billede 4b4 Nybegynder
02. april 2001 - 08:28 #4
Hrmm der må da være nogle som hurtigt kan forklare hvordan man opretter layer\'s, og skifter mellem dem med link-buttons... Så svært kan det da ikke være .. *snøfte*...

/Kasper
Avatar billede error404 Nybegynder
02. april 2001 - 16:45 #5
jeg mailer dig lige en tut..

/Error404