Avatar billede xtro Nybegynder
26. april 2005 - 18:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tildeling af point

Point til deltagerne i denne tråd.
http://www.eksperten.dk/spm/613169
Avatar billede busschou Praktikant
26. april 2005 - 19:00 #1
jamen her er så et svar :o)
Avatar billede snowball Novice
26. april 2005 - 19:05 #2
Blot til info, så er der et punkt i menuen "Funktioner" i venstre side som hedder "Afsæt flere point". Der kan du hæve antallet af point i dit spørgsmål - f.eks. i situationer som denne - så behøver du ikke at oprette et nyt spørgsmål :)
Avatar billede xtro Nybegynder
26. april 2005 - 19:18 #3
Nå, men hvis der ikke er andre der vil lægge svar, deler jeg ud nu ...
Avatar billede helge.la Novice
02. december 2015 - 18:17 #4
denne menu kan jeg ikke se på min side
Avatar billede helge.la Novice
16. december 2015 - 00:08 #5
hej
Jeg må nok hellere lade være med at besøge denne side troede jeg havde delt point ud .
Synes det er meget svært at finde ud af hvordan det fungerer. jeg er bestemt ikke ude på at snyde nogen som helst for min skyld må i få alle pointene bare jeg får noget hjælp.
Nogen af jer har prøvet. men det er ikke lykkedes . der for skrev jeg ved mit sidste indlæg at jeg opgav og troede pointene var delt ud.
Glædelig Jul
16. december 2015 - 13:27 #6
helge.la>
Der er delt points ud i dette spørgsmål!!!

MEN det er ikke dit spørgsmål. Det er oprettet af bruger xtro.
Avatar billede Sara N Luckman Praktikant
22. juli 2019 - 08:08 #7
Jeg synes også det er svært, se min side fx "norh entreprise" det er ikke er søgord eller titel den tekst, så hvad skal jeg mærke den med? Span, div?

https://www.norhentreprise.dk/