Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 18:36 Der er 14 kommentarer

Hjælp til sponsor

Hej alle sammen.

Jeg har efterhånden fået skabt mig en rimelig velbesøgt side - nærmere bestemt: http://www.glasoksen.dk - og leder nu efter en sponsor.

Jeg skriver lige lidt fakta her, så I har noget at gå ud fra.

Glasoksen.dk har
- i gennemsnit fra 1000 - 2500 unikke hits
- i gennemsnit fra 100.000 - 250.000 visits
- i gennemsnit 50 - 100 uploads om dagen
- mulighed for at vise banner på forsiden samt alle undersider
- mulighed for at vise banner / tekstlink i nyhedsbrev
- Og så videre.

Jeg leder efter nogle fornuftige sponsorere, der er villige til at give lidt penge mod - som skrevet - et banner på forsiden og alle undersider, samt et tekstlink i det kommende nyhedsbrev.

TradeDoubler.dk er ikke en mulighed, eftersom jeg har dårlige erfaringer med de dersens affiliates-programmer.

I behøver ikke finde en sponsor til mig, selvom det ville være dejligt ;), men I må gerne give forslag til en eventuel ansøgning og hvor jeg kan søge om sponsorat henne.

Med venlig hilsen
Martin Haugaard
Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 19:20 #1
Ingen forslag?
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 19:45 #2
tja nu er dit emne jo ikke vildt seriøst, forstået på den måde at set i et firmas øjne ville siden ikke være et pænt sted at reklamere.

Men du kan jo forsøge med nogle annonce netværk såsom www.brand2brand.dk og www.adfair.dk
Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 20:13 #3
triple-x > Hvad tænker du på, når du skriver "ikke vildt seriøst"? :)

Jeg vil da forsøge. Tak for hjælpen indtil videre.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 20:17 #4
at frække damer ikke lige ses som seriøst i et firmas synspunkt. Selvom du måske fanger firmaets målgruppe kan det stadig give et meget dårligt image at reklamere på sådan nogle sites.

Derfor vil jeg foreslå du bruger nogle annonce netværk som jeg nævnte ovenfor
Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 20:22 #5
Aaaah, tænker du på nyheden på forsiden? Gaven til de besøgende?

Det er blot en nyhed - den er væk ved næste opdatering ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 20:26 #6
ahh mit indtryk af siden var det var en "lad os vise en masse piger" side. :)

men også sætninger som : Vi trækker nemlig rundt på en sars-ramt-narkoluder-okse, der efterhånden er ved at være gammel og slidt.

Er ikke vildt seriøse :)

HVIS i tager en tur rundt på hele siden opdatere teksterne og lign så tror jeg i har en større mulighed for at finde en sponsor, husk at virke professionelle ud af til.
Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 20:30 #7
triple-x > Jeg takker for rådene.

Dog nægter jeg, lige nu i hvert fald, at ændre de små sjove tekster rundt omkring. Jeg synes personligt at UpitFree.dk er langt mere kedelig, end min side netop pga. webmasteren på den side får det hele til at virke FOR perfekt :/

Det er en upload-side, så selvfølgelig er der nøgne damer og mere til - men det er bare en service fra vores side. Det er ikke os, der har smidt de nøgne damer op, det er brugerne :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 20:34 #8
mhau - hvis det er jeres politik skal den naturligvis ikke ændres, men så skal i heller ikke forvente at finde en sponsor ude blandt de lidt større firmaer. Sats istedet på annoncenetværk, evt en betalings del på siden, hvor betalings kunder får nogle flere muligheder, kunne være størere filer, måske mapper hvor man kunne gemme flere ting og sådan. og så tage lidt betaling for det, evt lav betalingen over SMS det koster lidt opstartsgebyr, men den der intet vover intet vinder
Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 20:38 #9
"lige nu i hvert fald" derfor jeg skrev det. Hvis vi får et kanon-tilbud mod at ændre det, så vil vi selvfølgelig gerne ændre det. Men som det ser ud nu, så er vi bare afventende.

Betalings-idéen virker som en ganske god idé. Men jeg har bare altid være imod den slags. Ved du hvor meget sådan noget SMS-betalings-noget koster? Jeg har jo kun omkring 2000 unikke besøgende, så spørgsmålet er om det kan betale sig.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 20:42 #10
nej jeg er ikke helt klar over hvad det koster, men prøv evt at kigge på www.acomma.dk mener de tilbyder en billig løsning. Evt kontakt dem og hør nærmere om hvordan de ville løse problemet og hvad det ville koste.

ja rigtigt nok at du måske kun har 2000 unikke besøgende, men hvis man nærmest fik sig en lille hjemmeside hvor man kunne ha nogle mapper med uploads i så kunne det måske tiltrække flere.

Jeg mener ikke at du skal afskaffe den gratis service der er, men bare give betalende kunder flere muligheder.
Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 20:53 #11
Nu har jeg smidt en mail hos Acomma.

I øvrigt tusind tak for hjælpen, so far (Engelsk - kan give en lidt anden betydning, hvis det var på fansk)! :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 20:54 #12
mhau hehe jeg smider et svar så :) og held og lykke med siden
Avatar billede mhau Nybegynder
26. april 2005 - 20:55 #13
Det er i orden. Og tak for det.
Jeg venter dog lidt med at acceptere. Kunne jo være, der var andre, der havde noget at bidrage med :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 20:56 #14
selvfølgelig :)