Avatar billede lil_lil Nybegynder
26. april 2005 - 17:33 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Rentegning af logo

Hej!

Jeg har et logo i PSD format, som jeg gerne vil have hjælp til at rentegne - er der nogle, der er interesserede?

Lil_lil
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 17:40 #1
hvis du viser os logoet kunne det da godt ske :) send det evt til martin@tygsen.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 17:41 #2
så skal jeg gerne oploade en jpg fil så alle kan se hvordan logoet ser ud
Avatar billede zhark Nybegynder
26. april 2005 - 19:49 #3
Jeg er også interesseret :
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. april 2005 - 19:51 #4
ska lige sige jeg ikke har set noget fra spørger endnu :)
Avatar billede miss-g Seniormester
26. april 2005 - 21:27 #5
Vi må håbe at han lukker når han har fået sin opgave løst - han har nogle åbne....
Avatar billede lil_lil Nybegynder
27. april 2005 - 15:30 #6
Han er en hun ... !! Og jeg kan ikke finde ud af at lukke et spørgsmål!:-( ÆV!

Triple-x - jeg sender dig en mail! Jeg vil gerne hvis I efterlader en mailadresse, hvor jeg kan sende logoet til! Tak.
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. april 2005 - 15:35 #7
hvis du bare sender det til mig i en mail så skal jeg nok smide det op på nettet så alle kan hente det ned og afprøve kræfter med det.

Når du skal lukke et spørgsmål kræver det at folk har lagt et svar, hvis de ikke har kan du bede dem om det.

F.eks. nu vil mit navn optræde nede i bunden af dette spørgsmål, vælg mit navn og tryk annuller. så jeg ikke får point. I de andre spørgsmål skal du naturligvis trykke godkend hvis du mener personen skal have point.

Når point er delt ud betragtes spørgsmålet for lukket.
Avatar billede lil_lil Nybegynder
27. april 2005 - 15:45 #8
Logoet kan ses på www.aalborgaces.dk - eventuelle foreslag kan mailes til mig på lil_lil@hotmail.com

Og 1000 tak for hjælpen mht at lukke spørgsmål, triple-x :-)
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2005 - 16:00 #9
Er det ikke kun selve logoet til venstre vi taler om?
Avatar billede lil_lil Nybegynder
27. april 2005 - 16:02 #10
Jo, det er kun logoet til venstre.
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2005 - 19:31 #11
Det er sku svært at se hvordan selv "skjoldet" ser ud, men her er et forsøg:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/aces.gif
Jeg ved ikke hvad triple-x har svaret på ???
Avatar billede lil_lil Nybegynder
27. april 2005 - 20:17 #12
Hov - skrev forkert emailadresse - min adresse er miss_lilli_77@hotmail.com ....
Avatar billede lil_lil Nybegynder
27. april 2005 - 20:18 #13
Og så glemte jeg så også lige at skrive, at jeg gerne vil have det lavet i Illustrator eller andet vektorbaseret program ... TAK!
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. april 2005 - 20:19 #14
Zhark - læs mit indlæg så kan du se hvad jeg har svaret på.

Jeg har vist hende hvordan man acceptere et spørgsmål og beder hende skam også om at afvise det.

Jeg har intet grafik lavet til hende
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2005 - 20:28 #15
Du taler om at sende logoet - er det i PSD format må du gerne sende det, men er det ikke tydeligere end det på banneret er det ligemeget.
Min mail:  pouls@gvdnet.dk
Det jeg har uploadet er lavet i vektor, men bare vist kopi som GIF
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2005 - 22:24 #16
Jeg har rettet lidt på det: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/aces-a.gif

Jeg har det jo i vektor, så du kan få den str. du evt. vil - og naturligvis uden baggrund, den er bare lagt på for at du bedre kan sammenligne.
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2005 - 22:39 #17
Her er den røde stroke fremhævet lidt mere: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/aces-ab.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
28. april 2005 - 12:27 #18
Ærgerligt jeg ikke havde det noget før!
Jeg har slet ikke tid de næste dage, så må trække mig (hvis ikke du kan/vil vente.
Umiddelbart ser det ud til du har brugt kurver (paths), men der er kun een paths på kortet. Har du glem at man skal oprette ny paths, som man opretter nyt layers? Ellers overskrives den der er. Man kan jo overføre melle PS og  Illustrator.

Jeg mener du har for meget (mange) stroke på din skrift, det bliver alt for sløret i lille str. når det pixceleres i gif/jpg - træls jeg først kan være med til weekenden.
Avatar billede zhark Nybegynder
02. maj 2005 - 15:43 #19
Jeg har nu rentegnet det :)
Avatar billede lil_lil Nybegynder
03. maj 2005 - 20:59 #20
Hej zhark

Gider du sende det til mig, så jeg kan se det?

Takker:-)

miss_lilli_77@hotmail.com
Avatar billede zhark Nybegynder
03. maj 2005 - 21:11 #21
lil lil>
Har du så du kan se vektor (Illustrator fil)?
Avatar billede zhark Nybegynder
03. maj 2005 - 21:21 #22
Her 2 *.gif filer - jeg har ændret på stroke, men kan da ændre igen :) Jeg har jo tegnet skriften m.v. i vektor, håber du har Illustrator for det er besværligt at ligge alle kurverne ind i PS (:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/skjold-1.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/skjold-2.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
04. maj 2005 - 23:35 #23
Illustrator (vektor) er jo også mest til tryk, man kan lave kurver i PS, men ikke udskrive vektor der fra, så det tjener ikke rigtigt noget formål at overføre de kurver til PS fra Illustrator :)
Hvilke filer vil du have? Skal det være PS med alle kurver, så er hvert bogstav en kurve der kan fyldes/strokes osv. og ligeledes med alle andre "figurer" - spar es består således af 7 kurver :)
Avatar billede zhark Nybegynder
08. maj 2005 - 15:53 #24
Kan du bruge de filer jeg har sendt?