Avatar billede cillemadsen Nybegynder
26. april 2005 - 16:44 Der er 1 kommentar

Fastnet telefon for ADSL ? jeg flytter

Hej alle,

jeg er lidt bitter så håber nogle kan hjælpe mig :-)

Midt i maj flytter jeg til en lejlighed der er ved at blive bygget, jeg ringede så til Tele2 for at høre om de kunne tilmelde mig ADSL så det kom til at virke så tæt på indflytningsdagen som muligt, jeg fik besked på jeg skulle vente med at tilmelde mig til den 15. maj hvor jeg flytter ind, dvs jeg skal leve uden internet i mange dage midt i en eksamensperiode. Hvad der gjorde mig endnu mere bitter var imidlertid at han forlangte jeg havde et fastnetnr. før jeg kan får ADSL, og jeg havde egentlig IP-telefoni i tankerne, og det kan jeg jo ikke få før jeg har internet så jeg er havnet i en ond cirkel hvor udsigterne til Internet er lange.

Nogle der ved hvad jeg kan gøre ?

- Jeg vil have internet (512/512) billigst muligt desværre Tele2
- Jeg vil have IP-telefoni ( hvilken udbyder er egentlig bedst)
- Og det skal virke hurtigt muligt efter den 15. maj

Please help :-)

.oOCiLLeOo.
Avatar billede draco999 Nybegynder
26. april 2005 - 17:20 #1
Du skal helt klart have Cybercity
www.cybercity.dk

Det har det billigeste Ip-telefoni ( de hade de iverfald for 1 månede siden ) og der køber du så også Internet med.

Nu er det sådan at Opload er Dyere end Download og hvis du ikke køre server så er 128 helt fint Opload og så kan du få en

3072/128        528 kr
512/512          598 kr

Nu er det selvfølgelig at tele2 er lidt billigere  og en 512/512 koster 340kr ved tele2  men det er så også uden IP-telefoni.

Dvs. det bliver lidt dyrer.

på Cybercity kan du også få Fast-Ip som jeg selv godt kan lidt og det har jeg ikke kunne finde noget info om på tele2s HP...