Avatar billede -bikerbirk- Nybegynder
26. april 2005 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cam får MSN til at fryse og computer til at gå amok

Jeg har et webcam fra Logitech, et Quickcam Messenger tror jeg det hedder. Når jeg bruger det via MSN går der som regel ikke lang tid, så går mit MSN helt i sort og jeg bliver nødt til at tage strømmen fra computeren før den gider at lukke ned.

Jeg har ingen problemer med at se andre, det er kun mit cam den er gal med.

Jeg har WinXP SP2 og MSN 7.0. Desuden bruger jeg driver 7.2.1.2009 fra Logitech til at styre camet med.

Kan I hjælpe ?
Avatar billede -bikerbirk- Nybegynder
26. april 2005 - 14:10 #1
Okay, min fejl at jeg ikke har set, der er kommet nye drivere.
Er ved at hente driver 8.4.1 fra Logitech nu.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. maj 2005 - 11:00 #2
samme fejl her, kigger med.
Avatar billede -bikerbirk- Nybegynder
26. maj 2005 - 22:29 #3
Har installeret den nye driver og det har hjulpet kraftigt på problemet!
Den fryser stadig sjældent, når der pludslig er meget lidt lys ift. før..
Men ellers er den bare i vinkel! ;)