Avatar billede hif Nybegynder
26. april 2005 - 12:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan man adde text i en boks så

"søger en der lige kan fixe et site... altså, har selv domæne til at hoste det på, men sitet skal have en boks man kan skrive noget text i, så adder den det man skriver neden under, og der skal den bare klodse det op over hinanden, pointen er så at når man fx skriver LOLHIFLOL i boksen laver den koden der hedder; <A
href="http://torax.outwar.com/attack.php?attackname=LOLHIFLOL"
target=_blank>LOLHIFLOL</A></TD><BR><BR> ... nogen der kan fixe? :)"

diskusion:

Spørger:

Hvad skal output være ?-) en tekst i en boks, som kan kopieres eller et link inde på siden ?o]

Svare:
altså, når jeg inde på det site, skriver "hif" i boksen og trykker på en knap (evt "ok")
så neden under adder den en linie hvor der står "hif" og så når man trykker på det hif skal den gå ind på http://torax.outwar.com/attack.php?attackname=HIF <- fordi der blev skrevet hif i boksen... hvis du forstår?

Spørger:
Kunne man så ikke ligesågodt ramme den side ved trykket på OK ?-)

Svare:
nej, for andre skal kunne gå ind og så trykke på hif så de også kommer ind på den side så de kan attack ham :) ... altså.. sådan her ser en anden side ud; http://tt1337.topcities.com der har vi bare selv lagt alle navne ind i koderne, det vi vil kunne gøre hurtiger, og det kunne gøres med sådan et script :)

nogen der kan hjælpe med det? tak!
Avatar billede cpfrande Nybegynder
26. april 2005 - 15:11 #1
Så snart du har taget dig lidt mere tid til at skrive dit problem, hjælper jeg gerne. Strukturer det lidt mere fremfor i de uforståelige klumper, som du laver.

Tak! :-)
Avatar billede hif Nybegynder
26. april 2005 - 15:40 #2
uha :P ... det er lidt svært hvis du ikke får nok ud af det ... hvis du har msn kan jeg forklare det over der hvis det er? :)
Avatar billede cpfrande Nybegynder
26. april 2005 - 16:11 #3
Halløjsa,

Nej, jeg syntes, at du skal skrive det lidt om. Du skriver det som om, at du kaster 30 ord ud af munden på 10 sekunder. Det giver ikke meget mening.

Jeg tror dog fint, at jeg har forstået grundprincipperne i det, men jeg tager det ikke specielt seriøst, når der er så mange stavefejl m.v. i din tekst.

Men søger du en til at udvikle dit script, eller ønsker du at få en evt. start-hjælp til hvordan du selv kan gøre det??
Avatar billede hif Nybegynder
27. april 2005 - 08:24 #4
okey så forklare jeg det her. Nej jeg ønsker ikke start-hjælp, søger en der kan/vil lave det "lille" script til mig, det jeg forstiller er en helt sort side, oppe i venstre hjørne er der 2 objekter, et text felt og en ok knap. Når man fx skriver hif i texten feltet og trykker ok, skal scriptet selv neden under lavet linket der hedder "http://torax.outwar.com/attack.php?attackname=HIF", og hvis man nu skrev cpfrande i textfeltet og trykkede ok skulle den serf. gå ind på "http://torax.outwar.com/attack.php?attackname=CPFRANDE".
Avatar billede hif Nybegynder
27. april 2005 - 15:52 #5
siger ikke du er doven, men skal bruge det ret hurtigt, så lukket og opretter nyt, hvis du stadig er frisk -> http://www.eksperten.dk/spm/613476
Avatar billede cpfrande Nybegynder
27. april 2005 - 16:07 #6
Det er imod ekspertens princip at lukke og åbne et nyt spørgsmål på denne måde.

Jeg er ikke doven - men min lyst til at udarbejde dit ønske er der ikke.

Eksperten.dk skal bruges til hjælp til evt. kodningsproblemer f.eks. - det er det her ikke. Du søger i stedet en til at udføre et job for dig!

- Kristian