Avatar billede s_albion Nybegynder
01. april 2001 - 13:47 Der er 9 kommentarer

Freeware brænderprg.

Jeg har arvet en 4x4x24 Creative-brænder og har derfor brug for et brænderprogram. Efter hurtig gennemgang af div. downloadsteder har jeg ikke været i stand til at finde et freeware brænderprg. Har nogen her på Eksperten fod på om der findes et program til fri afbenyttelse, uden \"begrænsninger\" i brugen og såvel tiden. Programmet skal kunne brænde lyd og fil. På forhånd tak for hjælpen.
s_albion
Avatar billede kapla Nybegynder
01. april 2001 - 14:28 #1
Prøv at kigge her det kan være der er nogen

http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml
Avatar billede s_albion Nybegynder
01. april 2001 - 15:14 #2
kapla0....Ingen af de programmer under dit link er freeware. Der er begrænsninger på alle programmer! Desværre
s_albion
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. april 2001 - 13:14 #3
www.nero.com kan du downloade 30-dages trial til Nero Burning. og så ku\' du jo lige gøre noget helt bestemt med noget key, og noget værk, som jeg nok ikke burde oplyse her!
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. april 2001 - 13:14 #4
man ska\' svare!
Avatar billede s_albion Nybegynder
02. april 2001 - 14:13 #5
Vedr. Nero har jeg downloadet programmer, men det oplyses ved opstart at du kun kan benytte programmet 30 dage!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. april 2001 - 23:24 #6
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. april 2001 - 23:24 #7
det bruges især til brænding af psx spil.
Avatar billede s_albion Nybegynder
04. april 2001 - 07:11 #8
ezzuk....Du kan kun skrive i max.1 x hastighed :-(
Avatar billede hotpop Novice
24. august 2001 - 21:21 #9