Avatar billede ronja7 Nybegynder
25. april 2005 - 22:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uspecificeret fejl ved close solution

Vi har en solution med ca. 10 projekter, og vi laver for øjeblikket nogle ændringer på tværs af det hele.

På en eller anden måde, evt. i forbindelse med at vi slettede .sln filen og lavede den påny, er bindingen til VSS røget sig en tur. Vi opdagede det først da der skulle fjernes et projekt, og den automatiske integration mellem Sourcesafe og VS.NET svigtede.

Når jeg forsøger at binde .sln filen til sourcecontrol, går det fint nok - indtil jeg enten lukker solution eller lukker VS.NET.

Der får jeg en prompt-boks med teksten: "Uspecificeret fejl", og kun mulighed for at trykke OK.

Nogen ideer til hvad der kan forårsage dette?
Avatar billede ronja7 Nybegynder
28. april 2005 - 12:52 #1
Er der virkelig ingen der har oplevet denne fejl før?
Avatar billede ronja7 Nybegynder
18. maj 2005 - 09:08 #2
Luk
Avatar billede ronja7 Nybegynder
04. november 2005 - 20:50 #3
Invalid .suo fil..... Slet den og det kørte..