Avatar billede alien84 Nybegynder
25. april 2005 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB port defekt ?

Nogen der kan sige mig hvorfor min, normalt velfungerende, USB port ikke virker optimalt?! jeg plejer at have div. USB lir sat til min stationære comp. så som mus, USB disk osv.. Nu regeistrer windows intet når jeg plugger noget til, dog er der lys i fx. min mus?

Anyone? and plz. dont tell me lortet er brændt af :(
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 20:24 #1
Prøv at fjerne den via enhedsorienteringen og genstart
Avatar billede alien84 Nybegynder
25. april 2005 - 20:26 #2
Har lige forsøgt med en format c:, så det burde vel ikke være bedre.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. april 2005 - 20:53 #3
hvis du lige har installeret påny, har du så installeret bunddrivere, og opdatret windows..?
Kunne være det hjalp..??
Avatar billede alien84 Nybegynder
25. april 2005 - 21:29 #4
Jeg har updateret windows samt installeret driver, ja. Selvom dette ikke plejer være nødvendigt.
Avatar billede huset Praktikant
26. april 2005 - 07:27 #5
Kunne tyde på bundkortet så
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 13:11 #6
Har du brug for mere hjælp??
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:51 #7
Kunne du finde tid til at smide lidt feedback, så vi kunne finde ud af vores support til dine problemer er løst???
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 20:23 #8
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?