Avatar billede atox Nybegynder
25. april 2005 - 18:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Batterier 2amp

Hey, jeg mangler nogle batterier, der kan levere 2 A over löngere tid... Jeg har forsøgt mig med NiMH AA batterier, men det viser sig at de kun er i stand til at leverer 1A..

Nogle der har forslag, eller kendskab til batterier der kan løse dette problem ??

Mvh
Søren H. Nielsen
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
25. april 2005 - 18:42 #1
her kan du købe nogle på 2500mAH
http://www.elkuglen.dk/acatalog/
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
25. april 2005 - 18:55 #2
Og her:
http://www.batterier.dk/
Prøv selv google.
Avatar billede atox Nybegynder
25. april 2005 - 21:11 #3
Problemet med disse, er at jeg ikke ved hvad de kan levere i her og nu... der skår godtnok at det er 2500 mAh - hvilket bare betyder at de har en leve tid for mig på ca 2,5 time... ( Hvis jeg kan trække 2A, og det er det der er spørgsmålet)
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
25. april 2005 - 23:44 #4
nej, du kan teoretisk trække 2,5A i 1time, eller 1A i 2,5timer. Men jeg tror ikke, det  er tanken, at man skal trække så stor konstant strøm med disse små batterier. Jeg vil lige se, om der skulle være noget om belastningsanbefalinger.
Avatar billede colabund Nybegynder
26. april 2005 - 20:01 #5
Hvor mange volt, og i hvor lang tid skal du kunne trække de 2 ampere???
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
12. juni 2005 - 07:54 #6
nogen hjemme?