Avatar billede logiq Nybegynder
25. april 2005 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Anbefalinger vedr. Notes konsulenter

Hej,

Vi er en lille konsulentvirksomhed, som har fået en kunde, som benytter Notes/Domino. Vores egen viden på dette felt er ret begrænset, hvorfor vi søger en Notes konsulent eller en konsulenthus til opgaver vi ikke selv kan løse.
Firmaet benytter er udbygning af Notes ved navn Revinotes, som er en slags CRM system for Revisorer, og som er udvilket af firmaet Nextus.

Der er visse kriterier der skal overholdes. Kunden er træt af at betale Nextus 1200 kr. i timen for support pr. påbegyndt ½ time, uanset om det er telefonisk og ved besøg. Kriteriet er at prisen skal være fornuftig, dog med en kendskab til Notes som gør vedkommende i stand til at løse problemer indefor kort tid.

De er ikke interesseret i abonnementsbaseret service, så der er tale om fakturérbart arbejde når der er problemer, og måske nok mest telefonsupport fra en af vores konsulenter.

Vi er åbne for forslag og evt. andre ideer til løsning af dette.

På forhånd tak!
Avatar billede jogii Nybegynder
25. april 2005 - 17:27 #1
Jeg vil gerne træde hjælpende til. Se evt. på http://asmucon.dk.
Desuden er jeg medlem af Notesnet Danmark, som er en sammenslutning af 13 uafhængige Notes/Domino specialister, se evt. her http://notesnet.dk

Tag evt. og ring for at høre nærmere.

mvh
Jörg
Avatar billede jogii Nybegynder
25. april 2005 - 17:34 #2
Jeg glemte at sige at CRM er mit speciale :-)
Avatar billede logiq Nybegynder
25. april 2005 - 20:23 #3
Tak for henvendelsen!

Jeg ringer lige i morgen, så kan vi lige få en snak.

MVH Ulrich
Avatar billede logiq Nybegynder
21. juli 2006 - 08:31 #4
Svar