Avatar billede Slettet bruger
25. april 2005 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To lydkort

Jeg vil gerne kunne "køre" Skype, uden at skulle skifte stik i mit lydkort bagpå computeren.

Jeg kører med et standard soundblaster til de sædvanlige ting som: musikfiler, vhs-til-dvd optagelser m.m.

Mit spørgsmål er nu: Kan jeg bruge det lydkort, som er integreret i mit bundkort til mit headset, som jeg bruger til Skype? - for så er jeg fri for at skifte stik.
Avatar billede ildhat Nybegynder
25. april 2005 - 15:13 #1
Det kan godt lade sig gøre ja. Du skal bare sikre dig at indstille Windows og dine programmer korrekt, så de bruger det rigtige sound-device.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2005 - 15:33 #2
Tak for et lynhurtigt svar ildhat
Avatar billede milter Ekspert
25. april 2005 - 19:55 #3
Hvis du mener, om du kan bruge dem begge to samtidigt, så kan det ikke lade sig gøre, kun et ad gangen.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2005 - 09:29 #4
Hov jeg fik ikke givet dig points ildhat. Det er hermed gjort.

Og til milter: ja, du mener, at enten benytter jeg Skype eller også hører jeg musik ??
Avatar billede milter Ekspert
26. april 2005 - 12:07 #5
Præcist.