Avatar billede ildhat Nybegynder
25. april 2005 - 14:58 Der er 5 kommentarer

Computer hænger ved download

Hej!

Jeg har haft et problem på det sidste med min computer. Jeg opleveder første gang problemet med det java baserede Azureus og skød problemet væk fra jeg gik udfra at det skyldtes en fejl i Java. Men nu er problemet vendt tilbage, når jeg starter et stort download i IE/FireFox, ja selv i mIRC. Kort efter at downloaded er startet går CPU'en på 100% og computeren sætter sig fast. Det varer ved i 10 sekunder ca. hvorefter computeren kan bruges i små 5 sekunder og så gentager det hele sig og det bliver ved selvom jeg afslutter alle processor. Er nødt til at genstarte computeren for at få det til at stoppe... er der nogen der kan hjælpe mig med dette?
Avatar billede ildhat Nybegynder
25. april 2005 - 15:01 #1
Skal lige tilføje at jeg har Windows XP prof. og at maskinen er både virus og spyware fri.
Avatar billede doodoo Novice
25. april 2005 - 15:03 #2
Vil lige påpege jeg har oplevet noget af det samme ved bare at køre iTunes på min PC....
Avatar billede ildhat Nybegynder
25. april 2005 - 15:05 #3
Nu du siger det, så minder det mig om at jeg faktisk også har oplevet det engang med en anden computer med Hotpeople.dk's chat. Den er også java-baseret, så kunne forstå det hvis det udelukkende var java-programmer der var problemer med.
Avatar billede doodoo Novice
25. april 2005 - 15:13 #4
tjooo - men java er så ikke en del af iTunes så vidt jeg ved ;)
- har du prøvet opateret din Java ?
Avatar billede ildhat Nybegynder
25. april 2005 - 15:28 #5
Ja, det har jeg. Men de andre programmer har, såvidt jeg ved ingen relationer til Java. Så regner ikke med at det er dér fejlen ligger.