Avatar billede m1nd Nybegynder
25. april 2005 - 14:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mit trådløs net går ned.

Hej derude

ja, mit trådløs net går ned sidder med en laptop og med mit trådløs net sidst jeg var på virkede det fint der var ingen problem da jeg så tænder den i dag nu her er der intet net, den lampe der plager at lyse lyser ikke har ingen mulighed for at lave en scan eller slå radio on eller off det er ikke første gang den gør det men min løsning var så at formater hvilken bliver lidt trist i længden at gør, har brug for hjælp.
Avatar billede ildhat Nybegynder
25. april 2005 - 15:10 #1
Er det accesspointet der ikke er net på, eller er det din bærbare der ikke kan opfange signalet? Hvis sidstnævnte, prøv at geninstallere dine drivere til netkortet og hvis det er indbygget, så sørg for at det er tændt/aktiveret ;)
Avatar billede m1nd Nybegynder
25. april 2005 - 15:18 #2
Den er bare helt død kan intet gøre har prøvet at geninstallere driver men der sker intet den finder godt nok mit net men kan ikke komme på det. mit intelPROset i min taskbar siger "radio off"
Avatar billede ildhat Nybegynder
25. april 2005 - 15:27 #3
Hvilken version af driverne kører du med? Kan du disable og enable kortet? Hvis så, prøv  det.
Avatar billede m1nd Nybegynder
25. april 2005 - 15:33 #4
driver ver : 8.0.12.9000 ved ikke om det hjælper :) ja kan godt disable og enable og nu har jeg lige diablet den?
Avatar billede m1nd Nybegynder
27. juli 2005 - 17:31 #5
Jeg kan ikke give ponit ??
Avatar billede m1nd Nybegynder
17. maj 2006 - 18:35 #6
Så vinder jeg vel...
Avatar billede m1nd Nybegynder
17. maj 2006 - 18:35 #7
nej nu gør jeg