Avatar billede spaseren Nybegynder
25. april 2005 - 14:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

jeg har et lydkort men mangler en manual til den

jeg vil gerne have fat i en manual til mit gamle soundblaster live 1024 lydkort så jeg kan sætte mit headsæt til i fronten af mit kabinet men hvor jeg skal forbinde de ledninger der går fra fronten til mit lydkort
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. april 2005 - 14:21 #1
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 14:28 #2
det er som regel ikke selve lydkortet du forbinder di ledninger med, som går fra fronten af kabinettet, det skal monteres et sted på bundkortet, så det er manualen til dit bundkort du skal kigge i.
Avatar billede spaseren Nybegynder
25. april 2005 - 15:31 #3
også hvis det ikke er et onboard lydkort
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 15:32 #4
ja
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 15:32 #5
når du har monteret stikket, skal du muligvis ind under lydinstillinger og fortælle den at lyden skal ud i fronten, så sørger windows selv for at styre dette.
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 15:34 #6
hvis dit bundkort understøtter det, vil der være et stik som passer, der står som regel fron audio lige ved siden af.
der sidder muligvis et par jumpere i forvejen, disse fjerner du bare.
Avatar billede spaseren Nybegynder
25. april 2005 - 15:34 #7
ok tak for hjælpen smid et svar også
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 15:36 #8
selv tak :)