Avatar billede olemichael Nybegynder
24. april 2005 - 20:24 Der er 4 kommentarer

opsætning af raid

Er der nogen beskrive opsætningen af Raid 0,trin for trin, jeg har købt er raid controller og har 2 lige store harddiske wd 10000 om
MVH Ole
Avatar billede frewald Nybegynder
24. april 2005 - 20:33 #1
Hej olemichael
Du skal starte med at beskrive hvilken controller du har købt, hvilket operativsystem du bruger, hvilke diske det er osv.
Avatar billede olemichael Nybegynder
25. april 2005 - 06:09 #2
Hej
jeg har købt en adaptec raid controller og 2 stk WD harddiske 10.000 omd, jeg kører windows XP home edition
MVH Ole
Avatar billede olemichael Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:42 #3
Hej frewald, gider du oprette et svar således du kan få point
Avatar billede frewald Nybegynder
12. november 2005 - 16:11 #4
nejtak, jeg hjalp jo ikke. Bare ta' point selv :)