Avatar billede klhansen Nybegynder
24. april 2005 - 12:37 Der er 2 kommentarer

ønsker akut hjælp til at finde virus på pc

Alle mine officeprogrammer virker ikke. Kan ikke åbne filer, printe, lave nye etc.HAstigheden er sat meget ned.

Har Norton på pc, som er opdateret, men den kan ikke komme gennem c-drev. Har testet D-drev som er ok. Har prøvet at download free scan software fra bla. housecall, men pcen vil ikke tillade at programmet bliver installeret, så jeg kan foretage scan??? Bruger min pc 14 timer dagligt til firma, og ved ikke hvilken virus jeg har fået.
Avatar billede kalp Novice
24. april 2005 - 12:41 #1
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede kasperdk Nybegynder
26. april 2005 - 19:28 #2
du kan også prøve kaspersky og scanne din pc helt igennem, ved at ændre at den skal scanne hele lortet.

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe  du scanne i fejlsikret tilstand