Avatar billede subs.dk Nybegynder
01. april 2001 - 05:22 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til flot Chat!

Jeg kunne godt tænke mig en chat der har masser af funktioner! hvis i kan hjælpe med det gir jeg gerne alle mine point! man skal kunne oprette bruger og den skal køre på en MySQL database! man skal kunne have flere funktioner jo længer ti man har været inde og hvis du f.eks har været inde i 1 time og 32 min. med din bruger ved navn \"subs\" og du logger ud... så skal den samme tid altså 1 time og 32 min. også være på den bruger næste gang du logger på!
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
01. april 2001 - 05:52 #1
Jeg er hel sikker på at du kan downloade en på www.asp.dk eller www.activeserverpages.dk

Prøv at vent..

Så finder jeg et direkte link !
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
01. april 2001 - 05:53 #2
Ved nemlig at der er en som der hedder tdaugaard, som der har lavet en pisse sej en.. Som der vidst nok kan det der som du spørger om
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
01. april 2001 - 05:58 #4
Håber du kan bruge dem ;o)
Avatar billede mortenfn Nybegynder
02. april 2001 - 23:00 #5
nu er det 2. april - så nu kan du godt lukke dit spørgsmål

:o)
Avatar billede krn Nybegynder
07. april 2001 - 20:54 #6
Avatar billede krn Nybegynder
12. april 2001 - 12:56 #7
Hvad eh,
vil du gøre noget ved det ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. april 2001 - 12:59 #8
Skal den være gratis?

Eller har jeg en der kan:

* Skrive privat med de forskellige brugere
* Der skal være mulighed for forskellige farver på chatten, via farve koder
* Der skal være 5 statuser (som Normal, Coadmins, admin, SuperAdmin og
chatAdmin)
* Rumne skal helst kunne rumme op til 50 brugere.
* Der skal være mulighed for flere rum (gerne at chatterne kan oprette deres
eget med en kode eks. /nyeroom
* Man skal kunne skifte rum mens man er inde i chatten
* Man skal kunne trykke på de forskellige brugere for så at se info om
brugeren, f.eks. hjemmeside, navn alder osv.
* Emotes som er fastlagte (eks. /sove  - navn er træt og smutter iseng)
*man skal kunne logge ind på password og brugernavn også der tælles
onlinetid

funktioner til alle:

**Brugerne skal naturligvis oprette sig..**
away - gå i away mode
normal - gå tilbage i normal mode
nick - skifte nickname på chatten
seen navn - se hvornår navn sidst var på chatten
rom - opret deres rum
/me - navn syntes et eller andet...

CoAdmins funktioner:

Advar - give en bruger en advarsel
kick - smide en bruger af
topic - ændre topicet

Admin funktioner:

Advar - give en bruger en advarsel
kick - smide en bruger af
topic - ændre topicet
giv status - give alm. bruger en midlertidigt CoAdmins status
tag status - Fjern Coadmins for en midlertidt Coadmins
fjern status - midtidigt fjernelse af CoAdmins status af  Fast CoAdmin
out - smide en bruger (floorder) ind i et af de andre rum

SuperAdmin funktioner:

Advar - give en bruger en advarsel
kick - smide en bruger af
topic - ændre topicet
giv status - give alm. bruger en midlertidigt CoAdmins, Admins status
fast status - give alm. bruger en fast CoAdmins, Admins status
tag status - Fjern Coadmins for en midlertidt Coadmins, Admin
fjern status - midtidigt fjernelse af CoAdmins, Admin status af  Fast
CoAdmin, Adsmin
out - smide en bruger (floorder) ind i et af de andre rum
ban - ban en bruger´s ip i 12 timer
Slet - Slet ALT tekst i chatten
frys - få en bruger til at fryse i 5 min (så han ikke kan skrive) eks
floorder
uban - fjerner et ip fra banlisten
chat - tale fra chatten

ChatAdmin funktioner:

Advar - give en bruger en advarsel
kick - smide en bruger af
allkick - kicke alle brugere
topic - ændre topicet
giv status - give alm. bruger en midlertidigt CoAdmins, Admins, superadmin
status
fast status - give alm. bruger en fast CoAdmins, Admins, superadmin status
tag status - Fjern Coadmins for en midlertidt Coadmins, Admin, superadmin
fjern status - midtidigt fjernelse af CoAdmins, Admin status af  Fast
CoAdmin, Adsmin, superadmin
out - smide en bruger (floorder) ind i et af de andre rum
ban - ban en bruger´s ip i 12 timer
allban - ban alle brugere
Slet - Slet ALT tekst i chatten
frys - få en bruger til at fryse i 5 min (så han ikke kan skrive) eks
floorder
liste - Starte onlinelisten forefra (alle reg. bruger starter ved 0 point)
banlist - kan se en liste over de ip´er der er bannet
uban - fjerner et ip fra banlisten
room - oprette faste nye rum
uroom - fjerne room
chat - tale fra chatten
usynlig - være usynlig på chatten
Avatar billede subs.dk Nybegynder
14. april 2001 - 17:35 #9
Hmm... bacardil! din chat lyder ret smart! hvad Jeg gir gerne 265 point for den! kan jeg ikke se den i aktion???

-Subs.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 17:41 #10
Du få den ikke for point...

Derfor skrev jeg:

\"
Skal den være gratis?

Eller har jeg en der kan:
\"
Avatar billede subs.dk Nybegynder
14. april 2001 - 17:44 #11
Hmm...

Hvor meget skal du have for den?
lad mig se den i aktion!
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 17:48 #12
subs.dk> Vil du betale de første par tusinde? Ellers er der jo ingen grund til at bruge et par timer på at ordne det.
Avatar billede subs.dk Nybegynder
14. april 2001 - 17:49 #13
Du er vist en lile bitte smule skør!
jjeg kan få en Chat ligesom Højhuset på N.dk for 8000 kr.  og du vil have jeg skal betale flere tusind for sådan en der?
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 17:51 #14
Så køb du en højhus chat.

Denne chat koster før nævnte pris og det er billigt i forhold til du få det lavet af et firma.

Men vil du ikke give det, så er samtalen jo afsluttet.
Avatar billede subs.dk Nybegynder
14. april 2001 - 17:52 #15
Svans!
Avatar billede subs.dk Nybegynder
14. april 2001 - 17:52 #16
Dit useriøse møgdyr!
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 17:54 #17
subs.dk> Hvorfor ikke give point til dem der hjalp dig?
Avatar billede okay Nybegynder
14. april 2001 - 18:15 #18
er det dig som ejer subs.dk ?? eller hvad...og snak lidt pænt...
Avatar billede okay Nybegynder
14. april 2001 - 18:17 #19
lidt = lige :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 21:07 #20
okey> Hva snakker du om?
Avatar billede krn Nybegynder
17. april 2001 - 09:36 #21
hvad fanden er der galt med den chat jeg foreslog?
Det er da en af de bedste bud her, da det bla. er den Coolchat, og houze.dk benytter sig af.
det er med admins, coadmins og normale brugere!