Avatar billede melfex Nybegynder
24. april 2005 - 09:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om min side?

Jeg har lavet den her side, og jeg vil gerne have noget konstruktivt kritik

Link:
www.dsu5oren.frac.dk

*Frac.dk er vist nede lige pt., men jeg vil godt have kommentarer når det kommer op*
Avatar billede apo Praktikant
24. april 2005 - 11:48 #1
Aha, sitet handler om DSU... Det tog mig lidt tid at finde ud af (Det er jo ikke fordi du ligefrem reklamerer med det).
Avatar billede apo Praktikant
24. april 2005 - 11:58 #2
Der mangler noget indhold på siderne for at holde mig fanget; Især fordi den eneste grund jeg har til at være på sitet er den at du har oprettet spørgsmålet her på Exp.

Sitet bliver ret hurtigt for triviel at befinde sig på. Der er ingen billeder eller grafik der gør det interessant for den besøgende; Med mindre at man er inkarneret socialist - Hvilket jeg ikke kan prale af at være :-)

Det at du opdeler menupunkterne (f.eks. DSU links og Andre links) får siden til at virke langsom, og det virker efter et par gange rigtig irriterende. Der skal ske noget lige så snart man har valgt at klikke på et link; Brugeren skal ikke til at foretage valg på valg på valg hele tiden (Et klik og så skal brugeren have kastet noget info i hovedet).

Den mørkerøde farve virker for dyster på mig. Jeg er klar over at det er en rigtig socialist-farve, så det er måske kun mig der synes sådan.

Jeg håber at du kan bruge min kritik til noget...

Apo
Avatar billede melfex Nybegynder
24. april 2005 - 13:06 #3
Det tror ejg godt jeg kan, men jeg vil godt høre nogle flere kommentarer
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 13:11 #4
Nu kan det jo være farligt at få folks meninger når det drejer sig om et politik site
Selve farven ...tja...men hvis det er partiets farve så er det jo den som skal bruges vel? :o)
Jeg vil hellere have at du også optimerer siden til andre browsere end IE
Det er fint at man kan vælge skærmstørrelse !
Men kalenderen knækker i Firefox
Siden kan heller ikke valideres - der findes ca 17 fejl
Så prøv rette dem og se som hvordan den ser ud i Firefox
http://validator.w3.org
Avatar billede melfex Nybegynder
24. april 2005 - 16:48 #5
Jeg har rettet nogle af fejlene...

De 12 fejl der er tilbage fatter jeg ikke, men det er måske bare mig :S

Billeder og grafik vil nok komme senere
Avatar billede jesperm_ Nybegynder
25. april 2005 - 16:40 #6
Virkelig irriterende menu! Men så er det da meget godt, at den pludselig forsvandt - eller er det godt?
Avatar billede melfex Nybegynder
27. januar 2006 - 13:06 #8
Så må jeg hellere lige få lukket den her. Smid svar hvis I vil have nogle af de mange point :-D
Avatar billede busschou Praktikant
29. januar 2006 - 13:16 #9
svar fra mig :o)