Avatar billede izyr Juniormester
24. april 2005 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tv-Out ser forkert ud - meget mørkere

Hejsa
Jeg sidder med min lillebrors pc. Vi har et kabel over til fjernsynet og plejer uden problemer at kunne se film over fjernsynet....
Men af en eller anden årsag er det nu meget mørkere og ringere kavlitet på tv'et end på pc skærmen... og lillebror siger at han ikke har ændret i noget (tror jeg heller ikke at han kan finde ud af) Men nogen der har forslag til hvordan pokker jeg får lavet det normalt igen....
Jeg har:
-afinstalleret og reinstalleret gf-kort
-opdateret drivere
-fjernet kablerne og sat i igen
-tjekket om indstillingerne var som de skulle være
Men det hjalp ikke en dyt....

håber I kan hjælpe
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
13. maj 2005 - 18:10 #1
Jeg har et lignende problem, mit billede er bare ikke mørkt konstant, men "pulserer" mellem lyst og mørkt. Nu ved jeg ikke hvilket grafikkort du har - jeg har selv et NVidia GeForce FX 5500 og det hjalp mig at give det max. digital vibrering under farvekorrektion. Problemet er der stadig, men det er ikke nær så slemt som før.
Avatar billede izyr Juniormester
17. maj 2005 - 15:40 #2
jeg tror grafikkortet er gået i stykker... geforcefx 5200
Jeg satte det gamle geforce mx 420 i igen, og det virkede fint...
Avatar billede izyr Juniormester
01. december 2005 - 15:15 #3
træls