Avatar billede djskater Nybegynder
23. april 2005 - 14:30 Der er 3 kommentarer

Unsustained.dk - Hvad syntes i?

hey.. jeg vil bare lige spørge hvad i syntes om mit site design, der er nogle ting jeg ve i forvejen som i ikke behoøves at gøre opmæksomme på det er:
At designet er for møkt
Der er et par små  fejl rundt omkring

Det var vidst det.. min side: Http://www.unsustained.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2005 - 14:34 #1
ked af at sige det, men jeg kan ikke lide det - det er aaalt for mørkt. Jeg kan faktisk næsten ikke se noget på min skærm, og den er ellers ret lys.
Har svært ved rigitg at bedømme det da det hele er så mørkt, jeg kan sådan lige skimte at der er noget oppe i toppen, men kan ikk rigtig læse det, kast det til vurdering igen når du har fået gjort det en hel del lysere for du ved jo åbenbart godt selv det er et problem :)

Er ikk så nemt at vurdere noget man ikke kan se... sorry
Avatar billede djskater Nybegynder
23. april 2005 - 14:36 #2
He okay.. det vil jeg gøre :D
Avatar billede flash-man Nybegynder
23. april 2005 - 19:48 #3
Siden er egentlig sat flot op, kan godt li dine farver. Men ligesom phunkypopcorn siger, så er den alt, alt for mørk. Jeg sidder på en bærbar og blev lige nødt til at vippe skærmen for at overhovedet kunne se grafikken i toppen.