Avatar billede parazited Nybegynder
23. april 2005 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra Rd til ddr ram

Har et Intel P4 bundkort som køre med rd ram men vil opgradere men vil ikke betale over 2000 kr for 512 ram så vill høre omder er nogen der ved om mit bundkort kan køre på ddr ram

Bundkort´s navn :  Intel Garibaldi D850gb
Avatar billede chalde Seniormester
23. april 2005 - 15:06 #1
Det kan det ikke.

System Memory Features
The Intel® Desktop Board D850GB has four RIMM sockets (two sockets for each channel) and supports the following memory features:

Single- or double-sided RIMM configurations
Maximum of 32 Direct Rambus devices per channel
Total system memory configurations from 128 MB (minimum) to 2 GB (maximum) utilizing 128/144 Mbit or 256/288 Mbit technology PC600 or PC800 compliant RDRAM
Serial Presence Detect (SPD) based configuration for optimal memory operation
Suspend to RAM support
ECC and non-ECC support
http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/d850gb/sb/CS-013246.htm
Avatar billede fommy Nybegynder
23. april 2005 - 15:06 #2
<snip>
the 850 chipset only supports dual channel RDRAM
</snip>
Så kan du ikke..
Avatar billede fommy Nybegynder
23. april 2005 - 15:07 #3
Arh, der var én der var hurtigere der =D
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2005 - 12:28 #4
hehe... nice