Avatar billede sparki Nybegynder
23. april 2005 - 13:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Den vil ikke formatere

Hej alle eksperter, sidder her og har gjort mig selv og sendt de vigtigste filer til en anden computer, klar til formatering.

Men nu vil den bare ikke...

problemet den popper op med kan i se på: www.sparki.dk/format.JPG

hjælp mangles kraftigt! giver 200 point til den der kan løse problemet
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 13:10 #1
Nu skal boote på din xp cd
Avatar billede busschou Praktikant
23. april 2005 - 13:11 #2
Du kan ikke via dit styresystem formatere den harddisk som styresystemet ligger på...
For den kan jo ikke slette de filer den bruger til at finde ud af hvad den skal slette...hvis du forstår
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 13:11 #3
Avatar billede busschou Praktikant
23. april 2005 - 13:12 #4
Hvis du har original xp og ønsker geninstallere så putter du cd´en i og genstarter.
Du vil så have mulighed for at rette i partitionerne og der kan du vælge at formatere
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 13:12 #5
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=sparki&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Husk at lukke de spørgsmpl du ikke lænegere bruger.

busscou alt samen står på mit link :D
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 13:13 #6
Avatar billede sparki Nybegynder
23. april 2005 - 13:56 #7
hmm... var igennem en kæmpe setup.. med at instalere windows. men intet er slettet ?

hva ka det være ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 13:58 #8
Du har nok kört en repair.
Avatar billede sparki Nybegynder
23. april 2005 - 14:00 #9
hvordan gør jeg bare formatering ? helt enkelt, alt mig møj skal bare væk.. ?:)

hvis jeg kun har repareret forstår jeg ingenting ligenu
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 14:13 #10
Du skal välge L istedet for R, når du får muligheden.
Avatar billede sparki Nybegynder
23. april 2005 - 15:15 #11
done, og det skal siges det virker :)... nu sidder jeg ved min gamle spand og venter :D...
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 15:57 #12
S åluk tråden