Avatar billede benoit Nybegynder
23. april 2005 - 00:38 Der er 3 kommentarer

Partnere i Århus (sprg. lukkker 15/5/05)

Hej,

Jeg søger IT-folk i Århus til oparbejdelse af et fælles firma.
Jeg har en del ideer, og færdige (næsten) produkter, men det er fint hvis du selv har dine egne ting med i det.

Meningen er at vi skal "gejle" hinanden lidt op med fælles PR og udvikling sdå vores netværk kan vokse.

Skriv og lad os udveksle ideer: marsman170@hotmail.com (også MSN).
Avatar billede peterkopi Nybegynder
23. april 2005 - 04:28 #1
benoit: Hvis dit netværk endnu ikke er større end at du må bruge E til at initiere det, synes jeg du burde lade være med at opfordre til videre korrespondance på din e-mail. Forummet her er beregnet til åben debat og gensidig, OFFENTLIG TILGÆNDELIG hjælp! Så skal det foregå i "privaten" kan du lige så godt (lukke spm 23/4/05)
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
28. april 2005 - 22:27 #2
peterkopi > når man læser andre tråde under iværksætter handler mange om at rekrutere nogle mennesker til hjælp eller samarbejde, og tråden slutter et få indlæg med udveksling af emails.
Avatar billede benoit Nybegynder
07. juni 2005 - 21:41 #3
Takker til jesper. Det var også min fortolkning.

Men nu lukker tråden... Og jeg forsvinder langt væk i intetheden. Så er alle vidst tilfredse...

Tak til dem der har henvendt sig! Jeg henvender mig snarest.