Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. april 2005 - 23:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tilmeldings script

Hejsa
Jeg skal bruge et script baseret på mysql.
Der skal være mulighed for at oprette træfs/møder.
De skal indeholde følgende info:
ID,tid,dato,sted.

Derudover skal det være muligt for brugere at tilmelde sig.
Information om brugerne skal være:
id,navn,nick,mail,pass,

yderligere skal det være muligt for en bruger at slette sig igen.
Ikke videre kompliceret, har desværre bare ikke tid til at lave det :-/
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. april 2005 - 23:58 #1
at oprette et træf skal selvfølgelig være på en seperat side, og under tilmelding skal man kunne vælge træf via en dropdown menu...
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 00:02 #2
Hvis det ikke er videre kompliceret, kunne du jo have gået igang med det, i stedet for at bruge tid på at stille krav.
Dette er et forum hvor man får hjälp når man går i stå. Så mit råd er at selv lave det, og få hjälp når du får problemer.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. april 2005 - 00:04 #3
Ok, så er det kompliceret...
Avatar billede webcreator Nybegynder
23. april 2005 - 00:21 #4
Jeg tror du skal stille opgaven i kategorien "Job/opgaver" og så lige smide et par tusinde kroner i puljen. Det er helt sikkert at du kan finde hjælp herinde - enten til noget du selv arbejder på, eller hjælp til at finde fx en OpenSource løsning. Men jeg tvivler på, at der er ret mange der vil lave det gratis - men held og lykke med det :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. april 2005 - 00:23 #5
Hmmm... Tænk sig der var engang i E's gamle dage var folk villige til at hjælpe gratis, uden der skulle penge med i det... :-/
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 00:29 #6
Vi hjälper såmänd stadig folk gratis. Men det er ikke hjälp du spörger efter, men derimod en opgave. Det ville väre let for mig at tjene penge, hvis jeg lod andre göre halvdelen af arbejdet gratis.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. april 2005 - 00:32 #7
Michael Stim > Du skal skam også have lov til at tjene penge...
Jeg skal så ikke tjene penge på det.. hvilket nok også er en af grundene til at jeg ikke vil betale for det..?!
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2005 - 09:00 #8
Du sælger ikke ideen godt nok. Hvis nu det var en hjemmeside for kræftsyge børn gad jeg godt gøre det gratis, men hvis det bare er dit hobbyprojekt er det sgu for uinspireret.

Havde du regnet med at folk bare jublende stillede sig op og råbte "vi vil arbejde gratis" (på noget som vi ikke ved hvad er)
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
24. april 2005 - 00:18 #9
"Hmmm... Tænk sig der var engang i E's gamle dage var folk villige til at hjælpe gratis, uden der skulle penge med i det... :-/"

Hjælp defindes som at hjælp med noget som du allerede er gået i gang med.

Hjælp til at bygge en mur:
Rigtigt: Fortælle hvordan mørtel laves bedst, eller hvordan stene skal placeres.
Forkert: Bygge muren for personen.

Kan du se pointen ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. april 2005 - 00:29 #10
hyberpreprocessor > Det kan jo evt. være det ikke skal kodes fra bunden..
FX. kunne jeg forestille mig, meget at det samme script kunne bruges til et netparty!?
Og om ikke det skulle undre mig hvis der ikke fandtes et sådan script...?
Avatar billede razzor Nybegynder
25. april 2005 - 09:19 #11
Der er som om at i "gamle dage" her på Exp.dk heller ikke var sure mennesker, men folk der gerne ville hjælpe. Det er muligt at Webmasterdk skulle have oprettet sit sprørgsmål i job/opgaver, lige som Webcreator foreslog. Men det kunne jo også være der var nogle folk der kende til projekter der kunne bygges vidre på... Så min point er, lad vær med og ragge ned på folk pga. af deres fejl, men hjælp dem vidre lige som Webcreator

WebmasterDk >
Jeg ved der ligger lidt inde på http://www.thorsnet.dk, men det er ikke noget jeg har kunne finde ud af og bruge. Men hvis du finder ud af det så vil jeg da meget gerne høre fra dig.. :)

Best Regards
            Jesper Ramsgaard aka. Razzor