Avatar billede sero Nybegynder
22. april 2005 - 23:16 Der er 4 kommentarer

Udført, men med fejl på siden

Udført, men med fejl på siden, er den besked jeg får, når jeg søger efter fx musik-cd’er på Københavns Kommunebiblioteker (bibliotek.kk.dk). Jeg er kommet ind på den første af mange sider i kartoteket, og den er uimodtagelig for mine forsøg på at komme videre. En henvendelse til webmaster medførte et link til en checkside, hvor det blev konstateret, at jeg anvender Explorer version 6.0, platform Win32, Javascript slået til og Java slået til. Skærmopløsning 1024x768. Det kan tilføjes, at jeg kører med XP og med webspeed.
Ifølge webmaster skulle denne opsætning være optimal, men hun tilbyder ikke nogen hjælp derudover.
Jeg er undertiden kommet ud for, på andre hjemmesider, at der står Fejl på siden, men i disse tilfælde har det ikke hindret mig i at anvende links på siden.
Med venlig hilsen
sero
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 23:19 #1
hent http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. genstart og se  om det virker

ellers kom lige med et direkte link til en side som du ikke kan få til at virke
Avatar billede boxer Nybegynder
22. april 2005 - 23:29 #2
Jeg kunne godt komme ind og søge på siden. Prøv at slå blokeringer af pop-Up vinduer fra i explorer. Det kan være der er en eller anden meddelse om det iexplorer mangler.

Du kan også prøve at opdatere IE gennem windows update - jeg ved ikke om du har den nyeste version og om det ville hjælpe at få den.
Avatar billede sero Nybegynder
26. april 2005 - 01:39 #3
Hej kalp. Den gjorde ingen forskel. Her er et link til en side, som jeg ikke kan komme videre fra:
http://bibliotek.kk.dk/soeg_bestil_forny/resultat/kkboversigt_resultat?ma=xc%20og%20mo=ork
Avatar billede sero Nybegynder
26. april 2005 - 01:41 #4
Hej kalp. Den gjorde ingen forskel. Her er et link til en side, som jeg ikke kan komme videre fra:
http://bibliotek.kk.dk/soeg_bestil_forny/resultat/kkboversigt_resultat?ma=xc%20og%20mo=ork