Avatar billede demaweb Nybegynder
31. marts 2001 - 22:44 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Logo design

Er der en der vi lave en logo hvor der står \"HelpService.dk\", med en max. width på 170. I bagrunden på der gerne være et tastatur, og bagrundsfarven skal være #76818A.
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
31. marts 2001 - 22:49 #1
Det tror jeg sQ ikke at du kan få for 30 point..
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
31. marts 2001 - 22:53 #2
Send en mail til jbelstrup@psychogust.dk med lidt nærmere info om evt. ønsker om farver, ønsket look m.m. så finder vi ud af det :)
Avatar billede demaweb Nybegynder
31. marts 2001 - 22:56 #3
linuxmongolen:
Jeg har beskreven hvordan det skal se ud, kan du ikke prøve at lave et ud efter det, og så vise mig det, og hvis det er ok, får du mine point hvis ikke kan du prøve at lave det der ikke er flot bedre. ?
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
31. marts 2001 - 22:58 #4
Okay, det kan jeg da... Men er der nogen specielle krav mht. filstørrelse o.lign.? Er det f.eks. til brug på et website?
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
31. marts 2001 - 22:59 #5
DOUGH!!! Okay, jeg føler mig dum :) Jeg kan have et eksempel klar til jer i morgen...
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
01. april 2001 - 01:37 #6
Jeg har lavet et logo til jer... Okay det er ikke helt færdigt, men jeg savner en adresse jeg kan sende jer mit preview til?

Så kan vi finde id af, om der skal være runde kanter på eller andre småjusteringer...
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
01. april 2001 - 01:40 #7
Jeg har ikke ramt farven 100%, men jeg synes det ser godt ud, og hvis man f.eks. lavede en fin kant til billedet?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. april 2001 - 02:01 #8
Avatar billede demaweb Nybegynder
01. april 2001 - 08:15 #9
Linuxmongolen:
Ja, det er til brug på mit website. Du kan sende det til webmaster@demaweb.dk
Avatar billede Trine Nybegynder
01. april 2001 - 10:36 #10
Avatar billede Trine Nybegynder
01. april 2001 - 10:41 #11
Begrundelse for at du afviser mit svar, tak!
Avatar billede Trine Nybegynder
01. april 2001 - 10:42 #12
den overholder da alle dine krav...
Avatar billede demaweb Nybegynder
01. april 2001 - 10:43 #13
Jeg syntes ikke billedet liner det billed jeg gerne vil have. Og jeg syntes heller ikke det ser professionelt ud!
Avatar billede demaweb Nybegynder
01. april 2001 - 10:43 #14
Og i øvrigt har jeg fundet en der vil lave mit logo (LinuxMongolen), men tak for din hjælp.
Avatar billede Trine Nybegynder
01. april 2001 - 10:44 #15
Hvad fanden kan du regne med at få for sølle 30 points? Tsk!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. april 2001 - 11:29 #16
hvad er der helt nøjagtig galt med mit billede. jeg vil gerne have kritik, så jeg kan ændre det.
Avatar billede Trine Nybegynder
01. april 2001 - 11:30 #17
Ezzuk: Du kan lige så godt opgive det...Han har åbenbart en aftale med Mongolen...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. april 2001 - 11:32 #18
hvor latterligt
Avatar billede Trine Nybegynder
01. april 2001 - 11:34 #19
Ja...det lyder som snyd, men når det ikke er flere points, så er det jo ikke så sansynligt. Jeg er bare spændt på at se Mongolen\'s.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. april 2001 - 11:34 #20
ja, hvis i vil være så venlige at lægge det ud, når han er færdig, så gør i mig glad.(næsten)
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
01. april 2001 - 17:18 #21
Misskat og ezzuk... Jeg har skam også fået kritiseret det logo, jeg fik lavet og må nu igang igen. Og der er på ingen måde snyd med i spillet, jeg aner ikke hvem demaweb er! Og logoet får I nok at se, hvis det kommer på sitet...

I øvrigt synes jeg selv godt om det logo, som misskat har lavet...

Og hvorfor gøre så meget for 30 point? Som multimediedesign-studerende er det da bare fedt at få lov at lege med den slags :)
Avatar billede demaweb Nybegynder
01. april 2001 - 17:54 #22
Linuxmongolen:
Gider du lave det logo mindre? Det skal laves ned til 150 (Width)?
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
01. april 2001 - 23:32 #23
Det, som du sendte tilbage? Sagtens... Giv mig lige 5 minutter :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. april 2001 - 11:57 #24
må man gerne se det?
Avatar billede demaweb Nybegynder
03. april 2001 - 16:38 #25
Der er ikke færdig endnu! Men jeg går du fra at linuxmongolen giver en url til til billedet når vi er færdig med det.