Avatar billede quintrix Nybegynder
22. april 2005 - 20:38 Der er 38 kommentarer

Farve i IE

Har lige købt en PACKARD BELL computer.. I internet explorer er baggrundsfarven knappe-linjen, adresselinjen og menulinjen LILLA? Hvad gør jeg for at ændre det, for det ligner virkelig lort!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 20:40 #1
Højeklik skrivebord - egenskaber - udseende - avanceret - klik på det objekt du vil ændre på og vælg farve i højre side.
Avatar billede quintrix Nybegynder
22. april 2005 - 20:42 #2
Jeg kan jo ikke ændre "baggrundsfarven" i programmet internet explorer der..
Avatar billede quintrix Nybegynder
22. april 2005 - 20:46 #3
HJÆLP!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 20:46 #4
hvilken skærm har du..?
Avatar billede quintrix Nybegynder
22. april 2005 - 20:47 #5
jeg har en medion, men det kan da ikke have noget med det at gøre..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 20:48 #6
er det ikke en fladskærm..??
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 20:48 #7
måske kan vi fjerne det via. hijackthis.

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 20:49 #8
Problemet ligger i en indstillig i XP og har intet med hverken fladskærm eller snavs at gøre.
Avatar billede quintrix Nybegynder
22. april 2005 - 20:49 #9
men det er noget Packard Bell har lavet, for de har også tilføjet et Packard Bell mærke..
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 20:49 #10
quintrix> sorry - jeg ved hvad du mener nu, og er på sagen!
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 20:51 #11
john_stigers >> Har jeg sagt det er snavs?? mener stadig man kan fjerne det via hijackthis! så jeg vil stadig se den log!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 20:51 #12
vi fik nye skærme på arbejdet, og jeg opdaterede grafikchipstet, og det hele blev lyserødt/lilla.. hvor det ellers ville være gråt..O)
derfor spørg jeg..
I en preview, om skærmen stod der faktisk, at den ikke viste grå særlig godt..
Avatar billede quintrix Nybegynder
22. april 2005 - 20:51 #13
hvad skal jeg med den log-fil i hijackthis.. og ja det er en fladskærm, men HAR INTET AT GØRE MED DET!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 20:54 #14
vil ha´hjælp eller ej.. det virker ikke sådan..O)
Hopper af.!
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 20:54 #15
-bartfreak >> ENIG!
Avatar billede milter Ekspert
22. april 2005 - 20:54 #16
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 20:54 #17
bartfreak> som jeg læser det, er der en lilla farve KUN i IE - ikke andre steder, så det kan ikke være skærmen.
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 20:55 #18
Jeg kan huske TonnyBrandt engang bad om en log fra en som havde PRÆCIST samme spørgsmål..

De kan ses som nogle af de første elementer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 20:55 #19
Kommentar: -bartfreak
22/04-2005 20:54:05 vil ha´hjælp eller ej.. det virker ikke sådan..O)
Hopper af.!
Kommentar: kalp
22/04-2005 20:54:24 -bartfreak >> ENIG!

Hold da kæft mand.... tal om at blive fornærmet over at misforstå et spørgsmål, og så lade det gå ud over spørgeren istedet...
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 20:56 #20
john_stigers >> Er du forvirret i dag? Jeg er helt med over hvad der bliver spurgt om!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 20:56 #21
er ikke fornærmet..O)
Avatar billede milter Ekspert
22. april 2005 - 20:57 #22
Lidt mere:

Well you can all relax and say thank you thank you.
I bought a Packard Bell at Christmas and the browser colour was driving me nuts.

DONT edit the registry etc etc, the solution is a file from Packard Bell called:
"purpleie_uninstaller" (sic)

You can get download it from:

http://support.packardbell.com/uk/mypc/?PibItemNr=6923040000&PibItemParent=platform_Lynx_K8

... takes 2 seconds to install and it works!!

Taget her:

http://www.webuser.co.uk/cgi-bin/forums/showflat.pl?Cat=&Board=browser&Number=143919&page=0&view=collapsed&sb=5&o=93&part=
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 20:57 #23
spørger ar total agresiv attitude, og gider det bare ikke..O)
Sorry
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 20:58 #24
kalp> fik lige kopieret dit indlæg med , det var en fejl. det var ikke dig jeg "bitchede" over.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2005 - 20:59 #25
Det ser ud til milter har givet en løsning :)
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 21:00 #26
john_stigers >> oki doki
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 21:01 #27
lad os dog spørge opretter..O)
quintrix-> er det alle vinduer m.m.. altså kan den vise grå..??

Og jeg tror milter ramte rigtigt..O)
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 21:03 #28
Det er kun i IE... min kærestes bærbare er en packard bell.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 21:05 #29
og..??
Avatar billede milter Ekspert
22. april 2005 - 21:06 #30
Nu er spørgsmålet så, om der kommer nogen respons fra quintrix ?

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=quintrix
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 21:07 #31
-bartfreak >> Så jeg ved helt præcist hvad han snakker om! og det var præcist samme problem TonnyB løste dengang med hijackthis... og sådan forstår jeg det også bare af at læse spørgsmålet.
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 21:07 #32
milter >> forklar personen hvordan spørgsmålet lukkes.. kan være årsagen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 21:08 #33
okay..O)
Avatar billede milter Ekspert
22. april 2005 - 21:12 #34
kalp  > Jeg venter lige lidt og ser, om quintrix får det fixet :)
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 21:14 #35
milter >> Hva' faen.. han bør stadig lukke sine andre :)
Avatar billede milter Ekspert
22. april 2005 - 21:38 #36
kalp  > Enig, so here goes:

quintrix  >  Ideen bag pointsystemet i dette forum er, at man giver point til den/dem, som man mener har bidraget til at løse problemet. Det gør man ved at bede ham/hende/dem om at lægge et SVAR i stedet for en KOMMENTAR. Når pointene er uddelt, bliver spørgsmålet lukket.

Normalt plejer jeg selv at checke, om en spørger har mange åbne spørgsmål, før jeg kommer med et forslag til en løsning, og mange andre gør det samme. Jo færre åbne spørgsmål en spørger har, jo større er chancen for at få hjælp.

Prøv at læse linket her:

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede espersen Novice
14. maj 2005 - 12:12 #37
han har da åbenbart lært at lukke en tråd:

http://www.eksperten.dk/spm/435925
http://www.eksperten.dk/spm/373666
Avatar billede milter Ekspert
14. maj 2005 - 14:33 #38
.....men ikke tålmodighed :)