Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
31. marts 2001 - 22:31 Der er 2 kommentarer

Freelancer søger jobs...

Hej!

Jeg er en freelance webdesigner, der mangler lidt at lave...

Jeg sætter brugervenlighed og overskuelighed meget højt, samtidig med at sites naturligvis, efter min mening, i lige så høj grad bør være en visuel oplevelse.

Jeg er (endnu) ikke til det vilde med opsætning af chats, sms-scripts, e-handel og den slags, men står du og mangler et site der hovedsageligt skal indeholde informationer, grafik, downloads o.lign. så er det lige mig, da jeg hovedsageligt arbejder i HTML og JavaScript...

I min fritid arbejder jeg lidt på min egen hjemmeside, http://www.psychogust.dk , dog skal det nævnes at dette site absolut ikke er udtryk for topmålet af min kunnen...

Jeg arbejder ikke for nogen bestemt timeløn, prisen afhænger 100% af opgavens omfang... Hvor stort et site drejer det sig om, hvor meget grafisk arbejde er der involveret, antallet af smarte features o.s.v... Men som fattig studerende kan jeg helt sikkert gøre det billigere end de fleste andre!

Smid et indlæg her på stedet, eller kontakt mig på jbelstrup@psychogust.dk så finder vi ud af noget...

>J.Belstrup

Avatar billede grabit Nybegynder
17. april 2001 - 23:07 #1
Ville du være interesseret i noget samarbejde omkring programmet updatemadeeasy? Med UDME kan du tilbyde dine kunder løsninger, som de selv kan opdatere!

http://www.grabit.dk/updatemadeeasy

/Jan Mikael
Avatar billede linuxmongolen Nybegynder
17. april 2001 - 23:43 #2
Det kunne måske godt tænkes. Umiddelbart er jeg lidt skeptisk, men jeg vil naturligvis lige se nærmere på Jeres program...