Avatar billede muskmusk Nybegynder
22. april 2005 - 10:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internal DVD til External adapter?

Hej

Jeg har købt en bærbar hvor der stod at den havde "DVD-R/DVD-RW/CDR/CD Combo" jeg finder så ud af at den ikke kan brænde DVDer? Er der det bare mig eller er det ikke en forkert oplysning så?
Nå men jeg har en internal DVD-brænder til min gamle stationer som jeg ville hører om man kunne lave om til en external, via en adapter eller ... Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?
Avatar billede draeber Nybegynder
22. april 2005 - 10:24 #1
jo, det er en forkert oplysning, hvis der har stået sådan!
og det er ikke bare fordi, at du mangler et DVD-brændingsprogram vel?

Du kan købe et USB-kabinet til 5,25" og deri montere din gamle DVD-brænder
Avatar billede muskmusk Nybegynder
22. april 2005 - 10:26 #2
Ok, Hvor kan man købe et USB-kabinet til 5,25"
Avatar billede draeber Nybegynder
22. april 2005 - 10:27 #3
Avatar billede draeber Nybegynder
22. april 2005 - 10:27 #4
Avatar billede draeber Nybegynder
22. april 2005 - 10:28 #5
der stod vel ikke DVD/CD-RW Combo vel ?

for betegnelsen Combo benyttes oftest ved drev der kan læse DVD/CD og skrive CD/CD-RW
Avatar billede muskmusk Nybegynder
22. april 2005 - 10:29 #6
Og duer sikker på at det er en forkert oplysning når det står skrvet sådan som ovenfor
Avatar billede draeber Nybegynder
22. april 2005 - 10:29 #7
hvis der virkelig stod det andet, burde du være berettiget til et afslag i prisen, eller at den pågældende forhandler hjemtager en DVD-brænder til den bærbare og får den monteret
Avatar billede draeber Nybegynder
22. april 2005 - 10:30 #8
Ja, hvis det står sådan, er der ingen tvivl om, at der bør være monteret en brænder i PC'en
Avatar billede muskmusk Nybegynder
22. april 2005 - 10:32 #9
mange tak for din ekspertise :-)
Avatar billede muskmusk Nybegynder
22. april 2005 - 10:32 #10
jeg kan bare ik accepter ?????????