Avatar billede johnl Nybegynder
22. april 2005 - 09:27 Der er 8 kommentarer

kan ikke starte op

Har en pc. som ikke vil starte op mere den kommer til der hvor den skal åbne xp og så går den død med det samme sort skærm og det bliver den ved med lige meget hvor mange gange jeg prøver til håber der er en som kan hjælpe.

mvh John
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:30 #1
prøv i fejlsikret.. virker det så fjern din driver til skærmen og genstart normalt.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2005 - 09:30 #2
jeg har haft det samme problem, det var min strømforsyning der var færdig
Avatar billede johnl Nybegynder
22. april 2005 - 09:37 #3
Helt fint men hva er det nu lige for en f knap jeg bruger

mvh John
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:39 #4
F8 før windows starter og så vælger du det:)
Avatar billede johnl Nybegynder
22. april 2005 - 09:45 #5
den vil ingen ting den kommer bare med det skærm billede hvor der står hvad den indholder og så bliver der sort skærm og bliver ved med lige som den vil starte
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:52 #6
Jeg er lidt tilbageholdent med forslag nu der bliver nævnt noget med strømforsyning. Hvis det er det er der ingen grund til at pege fingre alt alle mulige andre årsager det kunne være.. så bliver du bare forvirret:)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2005 - 10:02 #7
Men det kan jo også være grafikkortet der er brændt af. Det kan være utrolig mange ting.. din harddisk der har givet op.
Avatar billede sheine Nybegynder
22. april 2005 - 12:15 #8
Hvis du har XP-cd'en kan du starte op direkte fra den når du tænder maskinen, vælg derefter "R" repair... det skulle ordne problemet hvis det altså er systemet der er noget galt med...