Avatar billede hansilansi Nybegynder
22. april 2005 - 00:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Min Nokia?

hey.
jeg har købt mig en Nokia 3230 for en uge siden. Jeg fik et par ridser, som jeg ville fjerne med Displex display polish fra T Hansen. Det resulterede i at der kom nogle hvide mærker samt en større ridse. Hvad kan det skyldes? Og hvordan kan det evt. fjernes? Jeg fulgte vejledningen 100% Kan jeg klage?

/Tobias
Avatar billede boxer Nybegynder
22. april 2005 - 07:18 #1
Jeg synes da helt klart du skal tage produktet og din mobil med ud til T Hansen og forklare hvad der er sket. Det er da et forsøg værd.
Ellers må du have fat i et nyt cover til din mobil - de er ikke så dyre. Jeg er lige ved at tro at T Hansen har dem.
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:11 #2
Jeg vil gerne lige undersøge hvad det produkt jeg selv anvender hedder... kan dog ikke før i aften for har det liggende hos kæresten.

Det er dog en ganske normal tube med creme til cd rens og en klud.

Hvis du selv skulle knubbe skærmen med en klud eller lignende så er problemet sikkert den måde du gjorde det på.. men med det rette produkt kan det måske stadig reddes og du slipper for et nyt cover.

Jeg har gjort det flere gange.. ikke på min nuværende (sony ericsson s700i også en stor skærm..) på min tidligere telefon nokia 6600 som også har en stor skærm.

Store og små ridser forsvinder afhængig af hvor meget man gad knubbe.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
22. april 2005 - 09:25 #3
Kan man godt selv skifte det på en nokia 3230?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:30 #4
Jeg er rimelig sikker på du godt kan.. se på en Nokia 6600.. det ikke meningen man skal kunne skifte cover på det og dog.. det fandt jeg så ud af man godt kunne:) men fandt aldrig covers til det i DK men i udlandet.

Det lidt sværre at tage coveret af for det sidder bedre fast. Men det er let nok at sætte et nyt på når det gamle er af og det bliver heller ikke ridset. Det er der chance for med det gamle men det vel underordnet?
Avatar billede hansilansi Nybegynder
22. april 2005 - 09:32 #5
Ja.. Hvis jeg bare kan få et nyt er det fint.. Men er det originale Nokia cover man kan købe i udlandet?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:35 #6
Jeg ved det ikke med din, men burde man næsten kunne for jeg troede som sagt ikke det var muligt med min gamle Nokia 6600 for det slet ikke meningen man skifter coveret på det..

men tænkt over dette.. der kom en flænge i din skærm og det er dækket af garantien.. så får du nok ikke en ny tlf, men blot et nyt cover.

mon ikke man igennem en forretning som har en god kontakt til nokia kan får dem til at bestille sådan et cover hjem? og måske kan man direkte fra nokia?
Avatar billede hansilansi Nybegynder
22. april 2005 - 09:38 #7
Jeg har fundet Nokias nummer ned, men dem kan jeg først ringe til på mandag.
Men du synes jeg skal snakke med nokia, heller en butik som handler med nokia?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:39 #8
Du kan starte med nokia nu du har deres nummer.. og spørg enten om du kan købe et cover igennem dem eller om hvilken forhandler du ellers skal kontakte.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
22. april 2005 - 09:41 #9
Okay, det prøver jeg.. Tak for hjælpen. Kalp smider du lige et svar?
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:43 #10
Selvfølgelig:)

Hvis de siger det ikke kan lade sig gøre så skriv det lige herinde + deres nummer:)
og så finder jeg stadig lige ud af hvad det hed det jeg anvendte til min nokia skærm for det er noget billigt noget du måske lige kan prøve før du køber dig et nyt cover
Avatar billede hansilansi Nybegynder
22. april 2005 - 09:45 #11
Jep.. Det lyder godt:) Mange tak..
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 09:46 #12
Selv tak:))
Avatar billede inctor Nybegynder
10. juli 2006 - 19:44 #13
Btw .. Skal du ha skiftet cover .. Så har jeg lavet en lille guide til hvorn man gør på en Nokia 3230 .. :)

http://www.eksperten.dk/artikler/988

Det er nemt nok med det rette værktøj ..