Avatar billede stemme Nybegynder
22. april 2005 - 00:28 Der er 14 kommentarer

webspeed (åben porte)

Hej.

Er der nogen der ved hvordan man åbner porte i routeren hos TDC webspeed.

Jeg kan ikke starte en server i spillet splintercell, og mener helt bestemt at det er fordi de porte spillet skal bruge, ikke er åbne.

på forhånd tak

stemme
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2005 - 00:29 #1
hvilken router er det?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2005 - 00:31 #2
http://support.dlink.com/faq/view.asp?prod_id=1538
sikkert ikke din router men du kan nok finde noget info såsom hvilke porte det drejer sig om.
Avatar billede stemme Nybegynder
22. april 2005 - 00:40 #3
det er et motorola,, men jeg kan ikke finde det på deres hjemme side.
det er vist standard fra TDC..

jeg ved hvilke porte det er der skal åbnes, men kan ikke komme ind i den.

jeg har prøvet standard gateway, men der får jeg bare ip telefonen!!
Avatar billede ranglen Nybegynder
22. april 2005 - 00:41 #4
Motorola Surfboard modem? Der skal du ikke åbne for noget. Webspeed har kun spærret for port 25 i modemet.
Avatar billede stemme Nybegynder
22. april 2005 - 03:20 #5
så synes jeg det er mærkeligt at jeg ikke kan hoste nogle spil!!! nogen ide om det?
Avatar billede boxer Nybegynder
22. april 2005 - 04:39 #6
Har du en Firewall? I nogle tilfælde skal man også åbne nogle porte manuelt.
Avatar billede stemme Nybegynder
22. april 2005 - 11:27 #7
nop.. det er kun den der er der. det er meget mystisk synes jeg.. hmm. det kan være det er spillet.. prøver med et andet..
Avatar billede boxer Nybegynder
22. april 2005 - 11:29 #8
Ja hvis du bruger en piratkopi kan du IKKE spille multiplayer.
Avatar billede stemme Nybegynder
22. april 2005 - 14:03 #9
men det gør jeg ikke!!!!!!
Avatar billede boxer Nybegynder
22. april 2005 - 14:12 #10
Nu var det ikke for at fornærme :o) Bare til oplysning.
Avatar billede stemme Nybegynder
22. april 2005 - 14:15 #11
non taken...
Avatar billede esbenr5508 Nybegynder
25. april 2005 - 10:20 #12
Quit det der USB. Jeg arbejder med embeddede systemer til dagligt og der er mange tricky ting ved USB. Før end du giver andet skylden bør du forsøge med LAN-kablet. Sæt et LAN-kabel i fra surfboard modemet og til computeren, og følg så vejledningen fra TDC. Jeg har selvsamme modem og har ikke noget problem. (selv om jeg har en router imellem)

Hvad angår porte så er der ikke nogen der er lukkede i modemet - bortset fra port 25 (SMTP). Den kan du få åbnet ved at ringe til TDC, webspeed support. Tjek evt. spilproducentens hjemmeside/forum om andre har haft samme prob
Avatar billede stemme Nybegynder
25. april 2005 - 10:22 #13
takker.. jeg prøver det.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. april 2005 - 11:22 #14
Du kan også prøve at gå ind på spilproducentens hjemmeside og søge efter en patch til spillet.