Avatar billede chamster Nybegynder
21. april 2005 - 21:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

msn webcam og lyd

Jeg har et webcam med lyd i og jeg har et sb-live kort... problemet er her at i windows når jeg i lydindstillinger sætter record til at være "webcam" så kan jeg gå ind i div record programmer og indtale hva jeg vil, men hvis jeg vælger lydsamtale i msn så nægter den... den vil simpelthen ikke bruge mit webcam lyd i messenger... jeg bruger 7.0 med msn plus....
nogen forslag til hvorfor fan det virker alle andre steder end msn ?
Avatar billede militz Nybegynder
29. maj 2005 - 20:06 #1
Er problemet løst?
Avatar billede chamster Nybegynder
29. maj 2005 - 20:10 #2
ja fandt en løsning på problemet beklager jeg ik har fået lukket spørgsmålet
Avatar billede militz Nybegynder
29. maj 2005 - 20:15 #3
Det er selvfølgelig helt ok. Jeg brugte jo ikke oceaner af tid på at læse dit spørgsmål og gskrive min kommentar. Ha' en fortsat go' dag.